4 produse retrase de urgență din Lidl. Alertă alimentară, s-a întâmplat în toate magazinele din Elveția

de: Iulia Statie
07 01. 2022

Lidl Elveția a retras 4 produse de urgență de pe rafturi. Clienții au fost avertizați în legătură cu acestea, fiind rugați să nu le consume și să le aducă înapoi în magazine. Reprezentanții lanțului de magazine din Elveția și-au dorit să protejeze consumatorii, astfel că aceștia o să primească banii înapoi.

Ce produse au fost retrase din magazinele Lidl Elveția

Lidl a retras din toate magazinele din Elveția produsele „Cheesecake congelat, 120 grame”, „Rocher congelat, 120 grame”, „Desert congelat cu mango, 120 de grame” și „Desert congelat cu nucă de cocos, 120 de grame”, de la marca Della Nonna, producătorul fiind Lumina doo.

Motivul? Se pare că produsele vândute de către Lidl Elveția ar fi fost etichetate într-un mod eronat sau incomplet. Au fost făcute câteva recomandări pentru persoanele care au alergii. Astfel, alimentele menționate mai sus nu ar trebui să fie consumate. Lanțul de magazine a reacționat imediat.

Ce s-a întâmplat la Lidl Elveția

Produsele au fost retrase de pe rafturi, iar consumatorii care le-au cumpărat au fost rugați să le returneze. Ele pot să fie aduse în orice magazin Lidl, iar clienții o să își primească banii înapoi, chiar dacă nu mai au bonul fiscal și nu îl pot prezenta la casele de marcat.

Doar produsele menționate mai sus au fost afectate și trebuie să fie returnate cât se poate de repede în magazinele Lidl, fără ca persoanele care au decis să se bucure de aceste alimente să le consume. Producătorul Lumina Doo și-a cerut scuze pentru neplăcerile cauzate, potrivit 24heures-ch.

Produs retras din magazinele Lidl Anglia. Ce au aflat cliențiii

De asemenea, o problemă în legătură cu un produs Morrison a fost întâlnită și în magazinele Lidl din Anglia. Clienții au fost avertizați cu privire la un anumit aliment. Ei au fost rugați să nu îl consume, ținând cont că acesta a fost retras de urgență de pe rafturi pentru a nu exista numeroase probleme.

„Vă rugăm să nu mâncați acest produs și să-l returnați la cel mai apropiat magazin pentru o rambursare completă. Nu avem nevoie de chitanță. Niciun alt produs nu este afectat de această problemă.

Ne cerem scuze pentru neplăcerile pe care le poate cauza acest lucru și asigurăm clienților angajamentul nostru continuu față de cel mai înalt standard de calitate și siguranță a produselor.”, au transmis reprezentanții Morrison.

Morrison și Lidl au surprins clienții. Aceștia au anunțat că înghețata Morrison de ciocolată cu lapte Amour nu ar trebui să fie consumată, ținând cont că unele pachete pot să conțină bucăți de plastic. Consumatorii au fost rugați să returneze produsele cumpărate pentru o rambursare completă.