ComScore confirma: Cheltuieli online imense de Black Friday
Una dintre organizatiile cele mai avizate pentru a realiza studii online, ComScore tocmai a confirmat printr-un comuncat amploarea fenomenului Black Friday de anul acesta.
Cu toate ca aceasta versiune a studiului nu a reusit sa surprinda decat activitatea amatorior de chilipiruri din SUA, cifrele nu sunt cu nimic mai putin impresionante.
Un numar de 57,3 milioane de americani si-au folosit vineri cardurile facand achizitii online, cheltuind un total de 1,04 miliarde de dolari. Din cate se pare, in timp ce vanzarile din magazinele fizice au scazut in acest an de Black Friday cu 1,8 procente, cresterea inregistrata online a fost de 26%. Tot o premiera este depasirea pentru prima oara a pragului de 1 miliard de dolari in achizitii online. Incercand sa sintetizeze explozia achizitiilor pe toate planurile si in toate mediile, ziua de vineri a fost clasificata ca un ,,multi-channel marketing phenomenon” de catre presedintele ComScore – Gian Fulgoni. In ceea ce priveste achizitiile de continut digital, fata de aceeasi perioada a anului trecut, acum s-a inregistrat o crestere de 29%.
In caz ca ati uitat, astazi este Cyber Monday, zi pentru care cei de la ComScore au aproximativ deja vanzari de aproximativ 1,5 milioane dolari. Se mai gaseste oare ceva de cumparat la magazinele online de la noi, avand in vedere explozia achizitiilor de vineri?