27 nov. 2025 | 14:21

Anunţul Lidl România pentru toţi clienţii. Magazinul introduce un serviciu dorit de cumpărători de ani de zile

ACTUALITATE
Share
Anunţul Lidl România pentru toţi clienţii. Magazinul introduce un serviciu dorit de cumpărători de ani de zile
Lidl România lansează serviciul Click & Pick

Introducerea unor beneficii digitale suplimentare pentru cumpărători continuă să fie o prioritate pentru Lidl România, retailerul anunțând extinderea opțiunilor din aplicația Lidl Plus și reluarea unei campanii prin care clienții pot obține cupoane valorice în schimbul returnării ambalajelor SGR. Noul serviciu Click & Pick, disponibil pentru o perioadă limitată, precum și mecanismul revizuit al campaniei de reciclare, oferă clienților modalități mai flexibile de a face cumpărături și de a beneficia de recompense.

Click & Pick devine disponibil în aplicația Lidl Plus

Retailerul german introduce în România serviciul Click & Pick, integrat în aplicația Lidl Plus și disponibil până la data de 14 decembrie 2025. Noua funcționalitate permite clienților să rezerve din aplicație o serie de produse, urmând să le ridice ulterior din magazinul preferat, unde are loc și plata.

Oferta pusă la dispoziție în această perioadă include 13 produse, dintre care 6 sunt noi: o orgă electronică, mai multe tipuri de brânzeturi tip roată, Roată Enisala în diverse sortimente, Roata Horezu și Chitriuc Brânză maturată clasică. După finalizarea rezervării, clienții primesc un e-mail care conține data de ridicare a produselor din magazinul selectat.

În plus, aceștia pot urmări evoluția rezervării direct în secțiunea „Detaliile Rezervării” din aplicația Lidl Plus. Ridicarea produselor se poate face în maximum 48 de ore, pe baza numărului de rezervare afișat în aplicație sau transmis prin e-mail. Plata este efectuată exclusiv în magazinul ales inițial.

Campania „Reciclează și câștigă cu Lidl Plus” revine cu o nouă ediție

Lidl anunță și reluarea campaniei dedicate reciclării ambalajelor cu simbolul SGR, derulată în perioada 21–23 noiembrie 2025. Clienții care returnează astfel de ambalaje la aparatele de colectare din magazinele Lidl și folosesc voucherul generat în aceeași perioadă, împreună cu cardul Lidl Plus, primesc ulterior în aplicație un cupon de cumpărături de până la 25 de lei.

Pentru a beneficia de recompensă, clienții trebuie să urmeze mecanismul campaniei: returnarea ambalajelor în perioada 21–23 noiembrie, utilizarea voucherului SGR în același interval pentru cumpărături din magazin și scanarea cardului Lidl Plus la finalizarea tranzacției. Cuponul aferent este transmis în aplicație în perioada 25–26 noiembrie 2025, iar acesta poate fi folosit exclusiv între 27 noiembrie și 3 decembrie 2025.

Cum se calculează valoarea cuponului acordat de Lidl

Valoarea cuponului depinde de suma totală a voucherelor SGR utilizate în perioada campaniei. Mecanismul este structurat astfel:

  • Pentru valori totale între 10 și 14,99 lei, se acordă un cupon de 10 lei.
  • Pentru valori între 15 și 19,99 lei, cuponul are valoarea de 15 lei.
  • Pentru valori între 20 și 24,99 lei, clienții primesc un cupon de 20 de lei.
  • Pentru vouchere de minimum 25 de lei, Lidl oferă un cupon de 25 de lei, valoarea maximă posibilă.

Aceasta este cea de-a patra ediție a campaniei „Reciclează și câștigă cu Lidl Plus” organizată în 2025. Aparatele de colectare instalate în toate magazinele Lidl din România pot procesa până la 45 de ambalaje pe minut, facilitând o colectare rapidă și eficientă.