După ce a interzis împărțirea contului cu alte persoane, Netflix crește și prețul planului său premium
Netflix crește prețul planului său premium la 23 de dolari pe lună.
Netflix crește prețurile
Netflix a anunțat creșteri de preț pentru două dintre planurile sale. Pe măsură ce compania și-a transmis câștigurile trimestriale, a anunțat că va crește tarifele pentru planurile sale Basic și Premium. Planul Basic trece de la 10 USD la 12 USD pentru clienți, în timp ce Premium crește de la 20 USD la 23 USD.
Netflix a spus că planurile sale cu suport publicitar și standard vor rămâne aceleași la 7 USD, respectiv 15,49 USD. Înainte de creșterile de acum, compania a majorat ultima dată prețurile la începutul anului 2022.
Vezi și Netflix ar pregăti o creștere a prețurilor. Câți abonați a câștigat în ultima perioadă
„Deși în mare parte am întrerupt creșterile de preț pe măsură ce am lansat partajarea plătită, abordarea noastră generală rămâne aceeași – o gamă de prețuri și planuri pentru a satisface o gamă largă de nevoi și, pe măsură ce oferim mai multă valoare membrilor noștri, le cerem ocazional să plătească puțin mai mult”, a scris Netflix în raportul său de câștiguri.
„Prețul nostru de pornire este extrem de competitiv cu alți streameri și la 6,99 USD pe lună în SUA, de exemplu, este mult mai mic decât prețul mediu al unui singur bilet de film”.
Alte companii care-ți iau mai mulți bani
Mișcarea companiei de a limita partajarea parolelor pare să fi dat roade. Abonamentele plătite sunt de până la 247,15 milioane, o creștere anuală semnificativă de 10%. Adăugările nete de abonați au fost de 8,76 milioane pentru T3, cea mai mare creștere a anului trecut. În plus, planul Netflix susținut de publicitate pare să dea roade, deoarece a reprezentat 30% din toate înscrierile noi în țările în care este disponibil.
Netflix și-a schimbat strategia pe măsură ce se adaptează de la maximele sale de pandemie, în timp ce se confruntă cu o concurență sporită. Pe lângă creșterea prețurilor, planul susținut de reclame și obligațiile privind partajarea parolelor, serviciul de streaming face chiar pasul deosebit de a trece în retail.
Netflix nu este singurul care crește prețurile. Disney+, Hulu și Max au emis majorări în ultimele 12 luni. Acest lucru nu se limitează la rivalii direcți: Xbox Game Pass, PlayStation Plus, Spotify, YouTube Premium și Apple Music și-au mărit toate costurile de abonament în ultimul an.