România, promovată peste hotare. Cum a ajuns televiziunea BBC să facă reclamă turismului românesc
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a anunțat că România va fi promovată ca destinație turistică pe postul de televiziune BBC între 15 octombrie – 15 noiembrie.
Această campanie de promovare are ca scop crescutul vizibilității și notorietății României ca destinație turistică în Europa, cu accent pe Marea Britanie, pentru a atrage mai mulți turiști, atât din Marea Britanie, cât și din alte părți ale Europei, informează economedia.ro.
Cum a dat Charlie Ottley o mână de ajutor
Pentru această campanie, ministerul român a colaborat cu producătorul și realizatorul Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre România, cum ar fi Wild Carpathia și Flavours of Romania.
Au fost, astfel, create 8 videoclipuri pentru a prezenta frumusețea și diversitatea țării: 4 videoclipuri de 1 minut care surprind România în toată splendoarea sa în fiecare anotimp, de la peisajele înzăpezite ale iernii la culorile vii ale primăverii, dar și 4 videoclipuri de 30 de secunde fiecare care subliniază cele 4 forme de turism specifice României: turism cultural, turism ecoturistic, city break și turism de natură.
Aceste videoclipuri vor fi difuzate pe BBC în cadrul emisiunilor pe parcursul unei luni, începând cu data de 15 octombrie, și vor beneficia de 80 de difuzări, 30 de difuzări ale spoturilor de 1 minut și 50 de difuzări ale spoturilor de 30 de secunde.
România fi promovată la târgul de turism de la Londra
De asemenea, aceste materiale vor fi folosite pentru a promova România la târgul internațional de turism WTM Londra și la alte evenimente de marketing și eventuale expoziții.
Această asociere cu BBC va ajuta la sublinierea valorilor și obiectivelor ministerului de a promova România ca o destinație turistică atrăgătoare, fiind disponibilă pentru o audiție vastă la nivel global.
Charlie Ottley a fost ales pentru realizarea acestei serii de videoclipuri datorită expertizei sale în cunoașterea profundă a României și a rolului său de ambasador al frumuseților țării peste granițe.
Această campanie vizează să eficientizeze promovarea României pe piața turistică într-un mod adaptat necesităților și preferințelor turiștilor din Marea Britanie și din alte țări în care BBC este disponibil.