Șocul trăit de două turiste care au plătit o mulțime de bani pe o cameră de hotel. Ce au găsit noaptea în pat
Două turiste au trăit un șoc după ce au plătit o mulțime de bani pe o cameră de hotel din Mexic, unde sperau să se bucure de o vacanță de vis. Ce au găsit noaptea în pat le-a marcat pentru tot restul vieții.
Ce au găsit turistele în patul din camera de hotel
Una dintre turiste, Dee Devine, în vârstă de 56 de ani, din Whitwell, Derbyshire, Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord, ar fi trebuit să se bucure de vacanța ei în Playa del Carmen, Mexic, la începutul acestei luni, alături de sora ei.
Vacanța de vis pe care ar fi trebuit să o petreacă în Mexic s-a transformat repede într-una de coșmar pentru cele două surori, după ce au descoperit că în camera lor era un șobolan. Cele două turiste au plătit 2.700 de lire sterline pentru sejurul organizat de agenția de turism TUI.
„Sora mea și cu mine ne simțim rău și acum, pentru că timp de patru zile nu am știut unde a fost. Sora mea mi-a spus că a simțit ceva mișcându-se pe ea în timpul celei de-a doua nopți, dar nu ne așteptam să fie un șobolan.
Hotelul și compania TUI nu neagă faptul că este vorba de un șobolan. Suntem absolut dezgustate, șobolanul a fost în camera noastră în tot acest timp, nu am lăsat niciodată ușa deschisă din cauza țânțarilor.
Dimineața după ce am îndepărtat excrementele de șobolan, ochii mei au început să se umfle și am intrat în panică. Încă ne amintim acele patru zile și ne întrebăm unde a dispărut șobolanul în timp ce ne aflam în camera de hotel.
Sunt înregistrată ca având un handicap, dar nu mi-a păsat că am avut de înfruntat un tronson de scări când ne-am schimbat camerele, deoarece trebuia doar să plec din acea cameră.”, a povestit femeia, care a fotografiat și a filmat șobolanul, potrivit The Mirror.
Într-una dintre imaginile surprinse de cele două turiste britanice apare coada rozătoarei ieșind dintr-o gaură de lângă dușul din camera de hotel.
Reacția agenției de turism
Un purtător de cuvânt al agenției de turism a asigurat clienții TUI că a fost vorba despre un incident izolat și că sănătatea și siguranța acestora este cea mai mare prioritate a companiei.
„Nu am avut timp să mă întorc la hotel. Ne pare rău să auzim despre experiența doamnei Devine în Playa del Carmen. Recunoaștem că, cu această ocazie, serviciile nu au fost la înălțimea standardelor noastre obișnuite, iar serviciul nostru de asistență pentru clienți este în contact cu doamna Devine.
Am dori să reasigurăm clienții că acesta a fost un incident izolat și că sănătatea și siguranța reprezintă cea mai mare prioritate a noastră.”, a transmis purtătorul de cuvânt.