Afacerea cu care o tânără a dat lovitura. O idee simplă, toți avem dulapurile pline cu așa ceva
O tânără a dat lovitura cu afacerea pe care a pornit-o de la zero, înregistrând un real succes. Află care este ideea simplă care stă la baza afacerii tinerei în vârstă de 28 de ani.
Micah Russell și-a construit o afacere vintage de succes și un cult pe TikTok, unde a adoptat un alt tact de afaceri decât mulți dintre colegii săi: vânzarea pachetelor de îmbrăcăminte personalizate la un preț foarte bun în numele durabilității.
Pentru Russell, în vârstă de 28 de ani, afacerile vintage și stilul personal au fost activități pe care le-a înglobat de-a lungul întregii sale vieți. Aceasta a crescut în Oklahoma City și a avut sarcina de a stiliza copiii din cartier pentru trupa lor, inspirația venind de la Raven Symone și Lizzie Maguire, în timp ce își înregistrau piesele pe camerele video ale părinților.
De-a lungul verilor copilăriei, Russell se oferea ca voluntar la magazinul nonprofit al bunicii ei, primind în schimb haine cu care și-a construit propria sa garderobă. Ea s-a priceput întotdeauna să evalueze lucrurile care nu mai erau bune celorlalți, iar astăzi pasiunea ei s-a transformat într-un adevărat curent pe TikTok.
Russell deține o afacere pe platformă sub numele de „Happy Spell”. Cei care o urmăresc sunt uimiți de „pachetele” de îmbrăcăminte vintage pe care Russell le oferă, aducându-și aportul în personalizarea lor precum mărimi și stilurile potrivite clienților săi.
Prețurile de pe site-ul respectiv variază de la 80 de dolari pentru trei-șase bucăți, până la 500 de dolari, pachet care conține între 25 și 35 de articole vestimentare. Afacerea sa Happy Spell funcționează de aproximativ cinci ani, iar de-a lungul timpului a fost consilier vestimentar al prietenilor săi, dar vindea haine și la piețele locale sau buticuri, oferind pachete similare și pe Instagram. După ce și-a făcut un cont similar pe platforma TikTok, totul s-a schimbat, după cum a afirmat tânăra.
„Eram cu adevărat ezitantă să intru pe TikTok, apoi mi-am creat cont și viața mi s-a schimbat”, în ideea în care prefera să petreacă timpul cu prietenii din teama de a nu-i provoca dependență.
@happyspell♬ Vlog Video work Fashionable BGM(847726) – Tsuyoshi_san
Afacerea cu care o tânără din SUA a dat lovitura pe TikTok
TikTok i-a stimulat enorm afacerea, iar în prezent, Happy Spell are și doi angajați care o ajută la cele aproximativ 400 de comenzi pe care trebuie să le onoreze și despre care crede că i-ar luat aproximativ un an. Ea a închiriat, de asemenea, un spațiu cu vitrină în Oklahoma City unde intenționează să ofere ședințe de consultanță vestimentară, în ideea în care ar cere o sumă mai mare.
Fanii genului, precum Russell, aplaudă beneficiile sustenabilității și susțin că achizițiile la mâna a doua poate ajuta la combaterea exploatării umane și a poluării în masă asociate cu fast fashion. Cu toate acestea, unii susțin că o mulțime de astfel de vânzători distrug magazinele second-hand și, mai mult, aceștia vin cu niște prețuri exorbitante pentru articolele pe care le vând, denumindu-i a fi lacomi.
Russell, la rândul ei, spune că se străduiește să mențină prețurile scăzute pentru a descuraja cumpărătorii să nu fie tentați de comercianții cu amănuntul fast-fashion. Acestea fiind spuse, ea a adăugat că, sub nicio formă nu îi urăște pe ceilalți comercianți din aceeași sferă de vânzări care doresc în a pune anumite prețuri care să reflecte adevărata valoare a pieselor vestimentare.
„Le vând mai ieftin pentru că așa consider eu. Ofer o soluție uneia dintre cele mai corupte industrii din lume, industrie din care fac parte, dar pe care o iubesc”, a mai adăugat tânăra.
Russell încearcă să fie transparentă cu prețurile ei. În videoclipurile ei TikTok, Russell împărtășește de obicei desfacerea pachetelor, prezentând fotografii cu ajutorul cărora cumpărătorii să își poată finaliza comenzile în încercarea de a-i mulțumi cât mai mult.
Ea se consideră un stilist mai mult decât un vânzător, dar are totuși ambiții mari pentru afacerea Happy Spell. Visul ei, într-o zi, este să antreneze oameni la nivel global să vândă pachete sub numele de Happy Spell, menționând că a făcut nenumărate noi contacte de afaceri pe TikTok, scriu cei de la Insider.com.
@happyspell Replying to @Hope.Joy.Life! ♬ vlog, chill out, calm daily life(1370843) – SUNNY HOOD STUDIO