Noi informații despre Dead Island 2: când va fi lansat, ce aduce nou
Este sălbatic să te gândești că Dead Island 2 poate fi la doar câteva luni distanță.
O continuare a vacanței din 2011 a fost anunțată pentru prima dată în 2014 cu Yager la cârmă, apoi în 2016 a fost anunțat că Sumo Digital a preluat controlul, iar acum Dambuster Studios o va aduce peste linia de sosire, după ce a început dezvoltarea de la zero acum patru ani.
Într-un interviu recent cu Game Informer, designerul narativ principal al lui Dambuster, Khan, și directorul de creație James Worrall, au răspuns la 86 de întrebări despre Dead Island 2, acoperind locația din Los Angeles și cum va funcționa sistemul de abilități, printre altele.
Dead Island originală avea arbori de abilități pentru fiecare personaj, cu trei ramuri care acoperă abilitățile Combat, Survival și Fury. Întrebat dacă continuarea va avea și un arbore de abilități, Khan a răspuns: „Există un pachet de abilități, care este și mai bun”.
Un joc așteptat
Mai mult, Worrall a descris pachetul de abilități ca fiind „o colecție de sloturi care reprezintă tot felul de abilități diferite și schimbi cărțile în și afară din mers, oricum vrei, oricând vrei.” Nu te aștepta la ceva de genul Midnight Suns atunci, în care ți se împart la întâmplare cărți din pachetul tău de abilități, ci mai degrabă la o vizualizare asemănătoare cărților pentru un set de lovituri speciale, pumni, lovituri la sol și așa mai departe, pe care le schimbi între ele când, să zicem, un boss se dovedește a fi imun la acel tip de atac în care te-ai specializat.
Khan a ales cărțile ca alegere pentru una dintre cele mai interesante completări la Dead Island 2, spunând: „arta este uimitoare, sunt distractive de privit și toate astea, dar sunt foarte distractive de jucat cu ele”.
„Și vă puteți asuma anumite riscuri reale cu echipamentul dvs.”, a adăugat Worrall. „Într-adevăr dă roade și uneori merge groaznic de rău.”
Dead Island 2 va fi disponibil, dacă totul merge conform planului, în Epic Games Store din 28 aprilie.