09 oct. 2022 | 07:25

Un creator de conținut, aproape de a pierde 6000 de ore de joc: de ce este de vină Google

ACTUALITATE
Un creator de conținut, aproape de a pierde 6000 de ore de joc: de ce este de vină Google

Unii dezvoltatori care lucrează la proiecte pentru platforma de jocuri în cloud Stadia, care urmează să fie închisă în curând, au avut covorul scos de sub ei.

Mulți jucători pierd progresul de salvare și o platformă de acces. Se poate spune că nimeni nu a fost mai deranjat decât YouTuber-ul Colour, care, după cum a raportat GamesRadar are peste 6.000 de ore pe versiunea Stadia a Red Dead Redemption Online 2 de la Rockstar.

6.000 de ore reprezintă o cantitate de timp cu totul uluitoare de petrecut pe orice. Ca referință 6000 de ore înseamnă 250 de zile.

Alte calcule maniacale și frenetice mă duc la concluzia că 6.000 de ore în RDR Online 2 de la lansarea lui Stadia în noiembrie 2018 și până acum înseamnă că YouTuber-ul a petrecut în jur de patru ore pe zi în joc. Dacă adaugi un weekend, este mai aproape de șase ore.

Nu trebuie să fie așa

Totuși, uită logistica, timpul investit de Colour în Red Dead Online este în pericol grav de a deveni una dintre acele „biblioteci din Alexandria” care sunt arse în mod constant pe internet în fiecare zi.

Există câteva metode pentru a transfera progresul unui singur jucător de RDR2 de pe Stadia pe PC, dar nu și transferul multiplayer pe care Color îl cere. Alți dezvoltatori cu porturi Stadia, cum ar fi IO Interactive și Bungie lucrează activ la metode care să permită jucătorilor să-și transfere datele pe o altă platformă.

Colour, la rândul lui, speră într-un „transfer unic de caracter” pentru a-și salva progresul din fălcile uitării.

S-ar putea să nu reușesc să-mi înțeleg investiția de timp și psihic de către Colour în Read Dead Redemption Online 2 pe Stadia, dar pot admira devotamentul. Sper că Rockstar va fi capabil să-l ajute înainte ca vânturile destinului să sufle progresul lui Colour ca o mandală digitală de nisip.