Instagram inovează Reels: ce e nou pe platformă
Meta a anunțat lansarea mai multor API-uri pentru Instagram Reels, pe care dezvoltatorii le vor putea folosi pentru a dezvolta aplicații.
Reels concurează acerb cu TikTok. Astfel, Meta a lansat mai multe API-uri care pot fi folosite pentru a integra în aplicații mai multe funcții care să interacționeze cu Reels. API-urile vizează publicarea, comentariile, căutările, tag-urile, descoperirea și partea de analytics.
Mai exact, dezvoltatorii vor putea folosi API-urile pentru a programa Reels și pentru a obține valori de interacțiune socială pentru Reels. Dezvoltatorii pot publica și Reels pe conturile Instagram Business folosind noile API-uri. De asemenea, API-urile vor permite dezvoltatorilor să răspundă la comentarii, să șteargă comentarii, să ascunde/afișeze comentariile și să dezactiveze/activeze comentariile pe Reels.
Instagram inovează Reels
În plus, dezvoltatorii vor putea găsi Reels publice care au fost etichetate cu anumite hashtag-uri. Dezvoltatorii vor putea, de asemenea, să identifice Reels în care a fost etichetată sau menționată o companie Instagram sau un alias al creatorului.
Așadar, cu aceste API-uri, dezvoltatorii pot construi aplicații cu care să se posteze pe conturile de Instagram Business (inclusiv prin programarea postării la o anumită oră), să se modereze comentariile, să se găsească tag-urile care menționează un anumit cont și să ofere informații despre performanța postărilor. În acest mod, brandurile își pot construi propriile platforme prin care să posteze și să gestioneze toate aspectele ce țin de clona de TikTok a Instagram.
„Începând de mâine, 28 iunie 2022, vom începe să introducem Reels în mai multe puncte finale de pe platforma Instagram”, a spus compania într-o postare pe blog. „Întotdeauna căutăm să ne îmbunătățim experiențele de publicare și consum de conținut, indiferent dacă oamenii folosesc Instagram în mod nativ sau prin intermediul unei terțe părți. După ce am auzit constant de la comunitatea noastră de dezvoltatori că Reels este o prioritate de top, suntem încântați să prezentăm Reels o serie de puncte finale pe care este posibil să le cunoașteți deja”.
Deocamdată, doar 25% dintre aceștia pot accesa noile API-uri. Cu toate astea, Meta spune că, până pe 6 iulie, oricine le va putea folosi.