14 iun. 2022 | 11:58

Afacerile care vor dudui, chiar dacă e criză: aici merită să-ți bagi banii, dacă vrei să faci profit masiv

ACTUALITATE
Afacerile care vor dudui, chiar dacă e criză: aici merită să-ți bagi banii, dacă vrei să faci profit masiv

În această perioadă marcată de scumpiri, în care salariile nu mai țin pasul cu evoluțiile fulgerătoare ale prețurilor, tot mai mulți români s-ar îndrepta către antreprenoriat.

Ideea unei afaceri personale devine tot mai atractivă pentru mulți conaționali de-ai noștri, pe măsură ce costul traiului e din ce în ce mai piperat. Doar că nu e deloc simplu să pui bazele unui business, iar vremurile pe care le trăim aduc mari provocări, de toate tipurile, inclusiv pentru mediul privat. Însă, dacă știi ce domenii de activitate sunt de viitor și prinzi o anumită nișă, șansele tale de reușită devin exponențial mai mari.

În acest sens, îți prezentăm o potențială idee care are mari șanse să-ți aducă profituri generoase în viitorul apropiat, dacă decizi să investești în această direcție.

Ce afaceri merită să deschizi, în plină criză

Se pare că domeniul publicitar va cunoaște o evoluție spectaculoasă, în curând. Sunt așteptate creșteri importante ale acestor tipuri de activități, semn că firmele ce au astfel de obiecte de activitate nu vor duce lipsă de clienți și, implicit, nici de bani!

Conform unui raport publicat luni de agenţia de publicitate GroupM, o divizie a grupului britanic WPP, industria mondială de publicitate ar urma să înregistreze în acest an o creştere de 8,4%. Chiar dacă întregul context macroeconomic și geopolitic este unul instabil, această zonă va performa, cred analiștii pieței de profil.

În valori absolute, creșterea despre care vorbim înseamnă nu mai puțin de 13 miliarde de dolari venituri în acest an, de la 12 miliarde de dolari în 2020.

De altfel, se mai notează în raportul la care facem referire, se pare că veniturile din publicitate pentru platformele digitale vor creşte cu 11,5% în 2022, după o creştere de 32% în 2021.

„Deşi economia pe ansamblu şi contextul este mai negativ acum decât era în decembrie, la nivel general, oamenii din industria noastră şi cred că mulţi experţi sunt excesiv de pesimişti cu privire la performanţele economiei pe ansamblu” a declarat Brian Wieser, preşedintele GroupM.