O nouă funcție de la Instagram: ce vei putea face în Reels
Instagram aduce instrumentul său de strângere de fonduri pe Reels. Funcția este lansată în peste 30 de țări, ca parte a eforturilor de Ziua Pământului ale Meta.
Instagram lansează opțiunea de a crea și de a dona pentru strângeri de fonduri prin Reels. Utilizatorii din peste 30 de țări pot adăuga acum un link pentru ca oamenii să doneze la peste 1,5 milioane de organizații nonprofit. Instrumentul de strângere de fonduri a fost disponibil în Stories și în streamurile live în ultimii doi ani.
Caracteristica a fost anunțată ca parte a eforturilor de la Meta, de Ziua Pământului. Meta spune că peste patru milioane de oameni au donat peste 150 de milioane de dolari prin Instagram și Facebook, pentru a sprijini protecția mediului și organizațiile nonprofit care luptă împotriva schimbărilor climatice. Cele mai populare cauze de mediu, pe baza numărului total de donatori, sunt The Ocean Cleanup, World Wildlife Fund și Sheldrick Wildlife Trust.
Donații prin Reels, pe Instagram
Cele mai multe donații făcute pe Instagram anul trecut au fost sub 20 de dolari. Meta acoperă taxele de procesare a plăților pentru strângerile de fonduri caritabile, astfel încât fiecare ban pe care utilizatorii îl donează merge către organizații nonprofit.
Pe altă parte, Meta a anunțat că adaugă mai multe funcții la Centrul său de Științe Climatice. Acesta va evidenția acțiunile pe care oamenii le pot întreprinde în viața lor de zi cu zi, pentru a combate schimbările climatice. Centrul va pune, de asemenea, în centrul atenției vizualizările de date care arată emisiile la nivel de țară. Centrul pentru Știința Climei este acum disponibil în 150 de țări.
Pe Instagram, Facebook și Messenger, Meta a lansat autocolante și cadre de profil pentru a ajuta oamenii să-și arate sprijinul pentru cauzele de mediu. În plus, compania a dezvăluit cele nouă organizații care vor primi finanțare dintr-un program de grant de un milion de dolari, pentru a le ajuta să lupte cu dezinformarea climatică. Meta a anunțat, de asemenea, Sustainability Media Academy, un proiect pentru a ajuta jurnaliştii din Asia să-și dezvolte expertiza și să dezvolte autoritate în problemele de durabilitate.