Funcție nouă de la Instagram: ce vei putea face pe platforma de socializare
De acum, îți vei putea promova articolele preferate pe Instagram. Funcția este deocamdată valabilă în SUA.
Începând de acum, toți utilizatorii Instagram din SUA cu conturi publice pot eticheta produse în postările lor. Opțiunea fusese până acum limitată la branduri și unii creatori.
Influencerii în devenire, de exemplu, își pot ajuta publicul să cumpere lucruri pe care le arată în postările lor. Așadar, cei care merg, spre exemplu, la festivalul Coachella își pot posta fotografiile pe platformă și ar putea să-și îndemne folowerii să-și cumpere look-urile de festival.
Instagram a spus anterior că ideea din spatele funcției este de a ajuta oamenii să „susțină afacerile mici preferate”. Cel puțin deocamdată, nu vei obține o reducere din vânzări dacă etichetezi produse, deși Instagram a testat magazine afiliate și Meta vrea să facă mai mult în acest sens, pentru a ajuta influencerii mai mici să-și câștige existența prin aplicațiile sale.
Așadar, dacă ești dornic să le oferi brandurilor care îți plac o promovare gratuită, etichetarea produselor nu pare prea complicată. Funcționează într-un mod similar cu etichetarea altor utilizatori. În primul rând, va trebui să etichetezi un brand eligibil, apoi poți căuta produse folosind descriptori. Este posibil, de asemenea, să poți specifica un stil sau o culoare, înainte de a adăuga eticheta. Oricine atinge o etichetă de produs va putea cumpăra acel articol direct pe Instagram sau accesând pagina cu detaliile produsului.
Etichetarea produselor nu se va opri la postările din feed. Instagram spune că lucrează la implementarea unei funcții similare pentru Stories. Rămâne de văzut când va fi valabilă această funcție și în restul țărilor.