TikTok începe să-și curețe platforma: de ce a șters aproape un miliard de clipuri
TikTok a anunțat miercuri prin intermediul unui comunicat că a șters peste 81,5 milioane de clipuri pentru a proteja siguranța comunității și integritatea platformei. De asemenea, TikTok va lua și noi măsuri pentru a apăra oamenii de un comportament abuziv.
TikTok se implică în identificarea și eliminarea rapidă a clipurilor neconforme
În intervalul aprilie–iunie 2021, au fost eliminate 81.518.334 videoclipuri la nivel global, pentru nerespectarea Regulilor Comunității și a Termenilor Serviciului, ceea ce reprezintă mai puțin de 1% din totalul videoclipurilor încărcate pe TikTok. Dintre aceste clipuri, TikTok a identificat și a eliminat 93,0% în primele 24 de ore din momentul postării și 94,1% înainte de a fi raportate de un utilizator.
TikTok continuă să facă progrese în identificarea proactivă a comportamentelor care incită la ură, agresiune și hărțuire. De exemplu, 73,3% din videoclipurile care sugerau comportamente de hărțuire și agresiune au fost eliminate înainte de orice raportare, în timp ce 72,9% dintre videoclipurile care arătau un comportament negativ au fost de asemenea eliminate înainte de orice raportare.
TikTok lucrează și cu experți în sănătate publică, pentru a ajuta comunitatea să rămână în siguranță și informată cu privire la COVID-19 și vaccinuri. Astfel, 27.518 videoclipuri au fost eliminate în perioada aprilie-iunie 2021 pentru dezinformarea legată de COVID-19. Dintre aceste videoclipuri, 83% au fost eliminate înainte de a fi raportate, 87,6% au fost eliminate în termen de 24 de ore de la încărcarea pe TikTok și 69,7% au avut zero vizionări.
Platforma crește numărul de instrumente puse deja la dispoziția comunității prin introducerea unor setări care permit posibilitatea de a opri apariția comentariilor sau întrebărilor în timpul streamurilor live. În momentul de față, gazda sau ajutorul ei de încredere pot dezactiva temporar un user care postează comentarii negative timp de câteva secunde sau minute, sau pe durata LIVE-ului.
Mai mult, TikTok încurajează oamenii să își personalizeze experiența cu o gamă de mecanisme și resurse care includ metode eficiente de filtrare a comentariilor și blocarea mai multor conturi în același timp, se specifică în comunicatul companiei.