15 mai 2021 | 09:44

Lidl dă asta gratuit clienților. Surpriză pentru milioane de români. Care sunt condițiile?

Ghidul cumpărătorului
Lidl dă asta gratuit clienților. Surpriză pentru milioane de români. Care sunt condițiile?

Lidl, unul dintre giganții pieței de retail din România, face un anunț de interes pentru milioane de români. Acum ai șansa să primești un robot de bucătărie gratuit de la Lidl, sau vouchere de cumpărături, în valoare de 100 de lei.

Sub sloganul „Bio cu tine”, clienții Lidl din toată țara au acum șansa să primească de la retailer un robot de bucătărie Electrolux Multifuncțional EKM3710.

Însă veștile bune nu se opresc aici. Norocoșii pot castiga și 10 vouchere de cumpărături în valoare de 100 de lei fiecare pentru cumpărăturile bio efectuate în oricare dintre supermarketurile sale.

Care sunt condițiile de participare la concursul Lidl?

Pentru a intra în posesia premiilor, trebuie să faci cumpărături din oricare dintre supermarketurile Lidl, în valoare de minimum 70 de lei. Condiția este ca pe bonul de cumpărături să se regăsească cel puțin un produs bio, din varietatea pusă la dispoziție de retailer.

Următorul pas e să intri pe website-ul Lidl și să înscrii acolo bonul tău fiscal.

„Ți-am pregătit un nou concurs BIO! Înscrie aici https://surprize.lidl.ro/biocutine un bon de minimum 70 lei pe care ai cel puțin un produs #BioOrganic și poți câștiga un robot de bucătărie Electrolux sau vouchere Lidl”, anunță compania, pe Facebook.

Trebuie să știi că nu poți primi contravaloarea premiului în bani, iar acesta nici nu poate fi înlocuit cu alte bunuri. Totodată, nu se pot schimba nici caracteristicile premiului câștigat.

Mai ai timp până pe 28 mai să câștigi robotul de bucătărie, sau unul dintre vouchere. Grăbește-te!

concurs-lidl

Atenție: Campania este organizată și se desfășoară online, pe website-ul surprize.lidl.ro/biocutine.

Lidl este prezent pe piața din România din anul 2011. Astăzi, Lidl este unul dintre cei mai puternici jucători din retail pe piața românească, cu o prezență de peste 280 de magazine la nivel național, peste 8.000 de angajați și 5 centre logistice.

La nivel internațional, retailerul e prezent în 32 țări, operând în 29 țări aproximativ 11.200 magazine.