09 dec. 2020 | 16:30

Această nouă opțiune de la Netflix ajută părinții să se conecteze mai bine cu copiii lor

ACTUALITATE
Această nouă opțiune de la Netflix ajută părinții să se conecteze mai bine cu copiii lor

Netflix lansează un nou instrument pentru ca părinții să înțeleagă și să monitorizeze mai bine ceea ce privesc copiii lor. Denumit “raport de activitate pentru copii” (Kids Activity Report), noua opțiune include date despre tipurile de programe pe care le urmăresc cel mai mult copiii, cine este personajul lor preferat și recomandări pentru noi filme pe baza intereselor lor.

E-mailurile trimise clienților care au conturi pentru copii activate au început să apară în acest weekend, informând părinții că pot opta pentru acest serviciu.  “Sperăm că părinții vor putea să se conecteze mai bine cu copiii lor, înțelegând mai bine ceea ce urmăresc”, spune Michelle Parsons, care conduce echipa de inovare a produselor Netflix pentru copii și familie, conform The Verge.

„Majoritatea părinților știu cam ce le place copiilor lor, pe baza jucăriilor pe care le cer de Crăciun sau a ceea ce desenează la școală, spre exemplu, dar nu știm întotdeauna ce urmăresc pe internet”, a spus Parsons.

Profilurile pentru copii Netflix sunt de obicei făcute pentru copii cu vârste între „preșcolar și pre-adolescent”, a spus Parsons. Dacă copiii mai mari nu vor ca părinții lor să știe ce urmăresc – sau pur și simplu nu le place ideea de a fi monitorizați – aceasta este o conversație pe care ar trebui să le aibă în familie, a adăugat Parsons. Părinții pot renunța la această opțiune în orice moment.

Ce este Family Profile și când îl introduce Netflix?

Alături de noul raport pentru copii, Netflix lansează și un test global pentru setarea profilului familiei. Spre deosebire de profilurile obișnuite sau profilurile destinate exclusiv copiilor, profilurile de familie vor include emisiuni TV și filme pe care clienții le pot selecta pentru familii și vor apărea într-un singur profil.

Conturile Netflix sunt concepute în funcție de interesele individuale. Algoritmul învață gusturile clienților și sugerează recomandări pentru a-i menține lipiți de ecrane. În schimb, Family Profile folosește evaluări pentru a aduce un număr de titluri diferite care sunt apoi prioritizate și recomandate pe baza acestor interese individuale.