Anunț pentru românii care au card și cont bancar: cea mai mare bancă a pus datele direct pe site
Un anunț deosebit a venit recent de la cea mai mare bancă din România. Clienții au acces de acum la o informație foarte importantă.
Banca Transilvania încearcă să facă mai bună experiența clienților de interacțiune cu banca. Astfel, a anunțat un serviciu nou. Pe site, BT anunță în timp real câți oameni sunt într-o conversație în call center și care e timpul mediu de așteptare.
În funcție de momentul zilei sau chiar de ziua în cauză, știi acum exact cât vei avea de stat în telefon până să fii preluat de un consultant. Datele sunt publicate pe pagina BT Help.
Demersul BT din perioada asta vine și ca un ajutor pentru echipa de la call center. Aceasta linia întâi în relația cu clienții care iau legătura cu BT, inclusiv pentru a aplica pentru amânarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social și economic.
Conform băncii, demersul de-a amâna ratele a presupus o explozie a numărului de apeluri. Astfel, această perioadă înseamnă pentru call center, în medie, 20.000 de apeluri telefonice/zi, de două ori mai multe decât de obicei. Până recent, media a fost de trei ori mai mare.
„Perioada de așteptare pentru a intra telefonic în legătură cu unul dintre colegii noștri a crescut de aproximativ trei ori. Convorbirile cu clienții durează mai mult, deoarece clienții au nevoie de mai multe detalii și suport. Echipa este pe baricade 24h/7.”
Banca Transilvania
Câți români au cerut amânarea ratelor la Banca Transilvania?
BT susține că în ultima lună peste 29.300 de clienți au cerut să-și amâne ratele. Dintre aceste cereri, peste 25.000 de cereri au fost soluționate.
Pe lângă call center, clienții pot afla detalii despre serviciile Banca Transilvania și de pe o platformă online Întreb BT. Totodată, clienții pot solicita informații și pe mail: contact@btrl.ro, cât și printr-un sistem de video call (pentru clienții Neo).