Modelul secret de la Dacia, în cele mai bune poze spion: de ce românii așteaptă cu sufletul la gură Sandero 3
Până acum, știm doar că Dacia reia producția la Mioveni. Și a început primăvara cu anunțul despre mașina electrică. Dar pe lista multor români este, de fapt, Sandero 3 și, mai ales, Sandero Stepway. Aici ai cele mai bune imagini spion cu cele două modele.
Urmează doi ani plini pentru Dacia. Sunt vehiculate 7 modele noi, printre care și-un Duster facelift, dar și acest Sandero 3. Iar Stepway va fi o piesă importantă în portofoliul Dacia. E vorba de-o mașină mai mare, mai robustă și mai puternică decât un Sandero clasic.
Sandero 3 ar urma să fie prezentată publicului în toamnă. Până atunci, a fost surprinsă pe străzile din România. Din 2021, Dacia ar vrea s-o scoată la vânzare. În esență, Sandero rămâne un Sandero. Arată oarecum la fel, cu mici schimbări deloc cruciale, și rămâne aceeași alternativă mai ieftină la mașinile Renault sau Volkswagen. Noua mașină ar folosi însă platforma CMF-B și, odată cu ea, Dacia ar trece într-o nouă perioadă de dezvoltare.
Dacia Sandero Stepway, mașina robustă și de oraș pe care s-o vrei
Dincolo de-a fi un pic mai mare, mai robustă, Dacia Sandero Stepway ar avea și mai multă putere. E vorba de un motor de 130 CP, dar și-o versiune hibridă disponibilă publicului. Ca idee, Stepway reprezintă 75% din vânzările seriei Sandero. Cât despre opțiunea hibridă, nu te gândi la ceva foarte dezvoltat. Va fi vorba de o motorizare mild-hybrid E-Tech. Debutează pe Clio, în 2020, și Dacia va prelua tehnologia. Motorul pe benzină ar fi de 1,6 litri.
În 2020, Dacia a anunțat deja modelul Spring, primul electric din gama sa. Pentru vară ar trebui să anunțe Lodgy 2 și Dokker 2. Totuși, dat fiind contextul, e posibil ca acestea să fie amânate pentru toamnă. În primăvara anului viitor ar trebui să vedem așa: Spring, deja confirmată, Logan MCV 2 și Duster facelift.
În ceea ce privește platforma CMF-B, aceasta a fost creată de Alianța Renault Nissan Mitsubishi pentru toate mărcile și toate modelele subcompacte. Sporește siguranța pasagerilor și, mai ales, deschide drumul mașinilor electrice și hibride chiar și pentru compania autohtonă.
Odată cu platforma CMF, dar și cu aceste doi modele, românii ar avea, în sfârșit, acces la o mașină mai modernă și ceva mai fiabilă. Mai ales că la Sandero 2 deja sunt evidente problemele.