Studiul care-ți arată de ce n-o să renunți niciodată la Netflix
Platformele de streaming precum Netflix au propriile strategii menite să-i țină pe utilizatori abonați. Se pare că dau roade.
Netflix e un gigant în zona de streaming video și, dacă ți-ai făcut cont acolo, e posibil să fi repetat figura și cu alte platforme similare. Conținutul de pe televiziunile clasice a rămas, în mare parte, cam același. În zona de streaming, însă, acesta se schimbă permanent.
Și, mai mult, e adaptat în funcție de preferințele publicului.
Un studiu Nielsen vine și cu niște date pe acest subiect.
De ce stai „lipit” de Netflix
Chiar dacă piața serviciilor de streaming video s-a aglomerat, 93% dintre persoanele intervievate de Nielsen au spus că vor rămâne abonate și la platformele pe care le folosesc deja. Cu alte cuvinte, dacă apare pe piață Disney+, nu înseamnă că te dezabonezi de la Netflix și te muți acolo.
Mergi cu ambele abonamente. Mai ales că ți se oferă falsa iluzie că nu costă atât de mult. Ai putea să mai dai încă cinci dolari pe lună pe încă un serviciu streaming, pentru că nu ți se pare așa mult. Iar studiul tocmai asta confirmă: lumea va continua să se aboneze.
Pe măsură ce apar mai multe platforme, conținutul este variat. Când ai de unde alege și competiția e mare înseamnă că cei care au de câștigat sunt chiar consumatorii.
Anul trecut, utilizatorii din SUA, spre exemplu, aveau de ales între mai bine de 640.000 de titluri existente atât pe canalele de televiziune clasice, cât și pe platformele de streaming. O creștere cu 10% față de conținutul existent în 2018. Dintre aceste titluri, doar 9% erau disponibile pe servicii ca Netflix, Disney+ sau Apple TV+.
Streamingul este extrem de popular în rândul celor cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani. 96% dintre aceștia s-au abonat la o astfel de platformă, în vreme ce procentul a a fost mai mic – 91% – în rândul persoanelor care n-au fost încadrate într-o categorie de vârstă.