Cât costă Renault Captur, mașina care te face să uiți de Dacia Duster
Poate nu te așteptai fix de la Renault să lanseze o alternativă pentru Dacia Duster, dar a făcut-o. Și mașina n-arată deloc rău. Iar când vezi prețul îți dai seama că, poate, nu doar Duster există pe lume.
Renault Captur nu-i chiar unu-la-unu cu Dacia Duster, dar are un avantaj net superior mașinilor Dacia: arată mai bine decât oricare dintre ele. Acum avem și prețuri pentru Captur în România.
După cum vezi în tabelul de mai sus, cea mai ieftină versiune se numește Life și costă 15.900 euro (TVA inclus) cu motor TCe 100 pe benzină sau TCe 100 cu GPL (16.400 euro). Cel mai scump Captur e Intens, la propriu, cu motor TCe 155 la un preț de 22.200 euro.
De ce ai alege Renault Captur în locul Dacia Duster
Cel mai simplu răspuns la întrebarea de mai sus e acesta: arată mai bine. Dacă îți pasă de design, atunci Captur e o alegere mai bună. Între primul și al doilea model Duster, Dacia (sau Renault) n-au schimbat nimic semnificativ din punct de vedere vizual.
Pe lângă modelele Renault Captur pe care le vezi în tabelul de mai sus trebuie să știi că va fi și un model plug-in hybrid. Va veni anul acesta, dar mai târziu. Va avea un motor pe benzină de 1,6 litri și două motoare electrice. Bateria ar trebui să asigure o autonomie de circa 50 kilometri mixt sau 65 de kilometri urban.
La capitolul electrificare, Dacia stă foarte prost. Deocamdată, ai doar Duster pe GPL.
În versiunea de bază, Renault Captur are sistem automat de frânare la detectarea pietonilor și a bicicliștilor, cruise control, limitator de viteză și menținerea automată a benzii de rulare. Are, totodată, detectarea indicatoarelor rutiere, geamuri electrice față, oglinzi retrovizoare pe care le poți regla electronic, Bluetooth, faruri și stopuri LED, lumini de zi LED și aer condiționat manual.
La polul opus sunt dotările de la Renault Captur Intens. Ai volan îmbrăcat în piele, senzori de parcare spate, asistent pentru fază lungă, frână electronică de parcare și funcție Auto Hold, aer condiționat automat, ștergătoare de parbriz cu senzor de ploaie și un ecran de 7 inci în bord. Mai are un sistem Multi-Sense cu trei moduri de rulare (My Sense, Eco și Sport) și oglinzi exterioare încălzite și rabatabile electric.
Practic, o mașină mai scumpă decât Dacia Duster, în toate versiunile, dar care îți oferă câteva beneficii.