Black Friday la Fashion Days: când începe și ce reduceri poți să prinzi
Black Friday 2019 este cel mai important eveniment de reduceri al anului, iar cei de la Fashion Days au anunțat că-ți dau mai multe zile de oferte la cumpărături.
Retailerul a anunțat că cel mai mare eveniment de sale al anului va avea loc între 13 – 15 noiembrie. Black Friday va începe atât pe site, cât și pe aplicație, de miercuri dimineața. Cei de la Fashion Days spun că motivul este unul simplu: pentru ca produsele pe care le comanzi să ajungă în timp util la tine.
„Am decis să începem Black Friday în ziua de miercuri tocmai pentru a le putea livra clienților noștri comenzile în timpul cel mai scurt de până acum. Estimăm că vom preda curierilor aproape 40% dintre colete până vineri dimineața, iar, în cazul produselor achiziționate din București și Ilfov, primele comenzi vor fi livrate imediat după prânz, în easybox”, spune Robert Berza, general manager Fashion Days.
Ce promite Fashion Days de Black Friday 2019
Clienții vor putea alege dintre nu mai puțin de 1,5 milioane de produse de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii, însumând cea mai mare valoare de stoc din an, de 175 de milioane de lei.
„Black Friday este o adevărată vânătoare pentru cele mai bune oferte; de aceea vrem să le oferim clienților destinația perfectă pentru cele mai bune dealuri, atât din punct de vedere al gamei de produse, dar și al discounturilor si prețurilor. Am negociat o gamă largă de produse unice, special pentru acest eveniment, astfel că 85% din valoarea stocului va avea cele mai bune prețuri din an. Românii caută produse premium și, în aceste zile, tot mai mulți dintre ei și le pot permite datorită discounturilor pe care le oferim”, spune Robert Berza.
Printre brandurile cu cele mai mari discounturi de Black Friday se vor regăsi:
Nike (până la -50%), UGG (până la -40%), Trespass (până la -80%), New Balance (până la -50%), Columbia (până la -60%), Liu Jo (până la -60%), Guess (până la -50%), Love Moschino (până la -65%), Michael Kors (până la -40%), Pepe Jeans London (până la -60%), Napapijri (până la -80%), Fossil (până la -60%), Levi’s (până la -60%), Puma (până la -60%), Timberland (până la -65%), dar și branduri aflate la prima apariție în Black Friday: s.Oliver, Marc Jacobs, GAP, Replay.
Estimările Fashion Days de Black Friday
Fashion Days preconizează o creștere de peste 50% a numărului de comenzi plasate pe parcursul acestui eveniment, comparativ cu anul trecut.
Retailerul estimează că aproape 120.000 de produse vor fi predate curierilor pentru livrare până în seara zilei de 14 noiembrie, de Black Friday 2019.
Black Friday este un eveniment important în România, mai popular decât în multe alte state din Europa. Cam 89% dintre români știu de eveniment. Potrivit estimărilor retailerului, bugetul mediu pe care românii îl alocă cumpărăturilor de Black Friday este e aproximativ 2.000 de lei, iar 54% dintre locuitorii țării spun că intenționează să-și achiziționeze produse.
Fashion Days aproximează că valoarea coșului mediu va crește de la 400 de lei în 2018, la 420 de lei în 2019. De asemenea, valoarea comezilor care vor fi livrate clienților ar putea ajunge la 63.000.000 de lei în 2019. Va fi mult mai mare decât suma totală din 2018, de 38.000.000 de lei.
Ce recomandă retailerul pentru cumpărături cât mai eficiente de Black Friday 2019
- Descărcarea aplicației și activarea notificărilor, pentru a afla startul și a fi la curent cu noutățile
- Completarea wishlistului, pentru a pune cât mai rapid produsele în coș
- Salvarea datelor cardului și plata online, pentru finalizarea comenzii în timp record. De asemenea, dacă aleg plata printr-un card Mastercard, clienții pot câștiga unul dintre cele 40 de vouchere în valoare de 1000 de lei fiecare
- Alegerea opțiunilor potrivite de livrare: Oficii Poștale, curier sau easybox. Volumul de comenzi estimat în perioada Black Friday încurajează plata online și ridicarea coletelor în interval de 36 de ore.