Anunțul eMAG care privește toți clienții: ce se întâmplă de acum înainte

Anunțul eMAG care privește toți clienții: ce se întâmplă de acum înainte
11:10 30.05.2019

eMAG încearcă să ușureze procesul prin care faci cumpărături de pe site și introduce pentru asta o serie de îmbunătățiri care îți vor face viața mai ușoară.

eMAG are mai multe opțiuni prin care poți să intri în posesia produselor, pe lângă livrarea tradițională prin curier. Poți să le ridici de la sediile Poștei Române, de la showroom sau din acele lockere amplasate prin oraș. În prezent, sunt 60 de puncte de livrare în rețeaua easybox din București, disponibile 24/7. Vestea bună e că eMAG urmează să suplimenteze numărul acestora. Vrea să ajungă la 300 de lockere până în luna octombrie 2019.

În prezent, această opțiune este valabilă doar pentru 1.100 dintre vânzătorii din marketplace. eMAG urmează să facă acest lucru posibil pentru toate produsele de pe site, indiferent dacă acestea sunt vândute de eMAG sau nu.

Serviciul este și unul rapid. În București, toate comenzile plasate pe site până la ora 00:00 sunt alimentate la ora 7:00 dimineața, a doua zi. De asemenea, cele plasate până la ora 12:00, vor fi alimentate în aceeași zi, la ora 17:00.

De asemenea, eMAG va adăuga și opțiunea de retur direct la locker și va fi disponibilă pentru toți vânzătorii de pe platformă.

Ce modificări de pe eMAG îți vor face cumpărăturile mai ușoare

Compania vine și cu o opțiune care te ajută să determini mai ușor dacă vânzătorul de la care vrei să cumperi un produs este unul de încredere. eMAG urmează să introducă pentru asta un sistem de rating al sellerilor de pe platformă. Va lansa opțiunea în perioada următoare.

O altă modificare, care poate fi o veste fie bună, fie proastă pentru tine, e că vei vedea pe site reclame ale produselor direct de la cei care le vând. Asta înseamnă că un vânzător își poate promova produsul pe site prin reclame, pentru a-l face vizibil pentru potențialii cumpărători. Rămâne de văzut dacă asta va fi util sau mai degrabă enervant pentru tine, ca utilizator.

În ultima vreme, platforma și-a dezvoltat sistemul de marketplace. Acesta este sistemul intermediar prin care partenerii eMAG afișează propriile oferte pe site. Numărul de vânzători de pe site a crescut foarte mult și au ajuns să numere 16.350 în aprilie 2019. Până în 2020, companie își propune să ajungă la 40.000 de selleri pe platformă.

În prezent, site-ul are disponibile 5,7 produse, iar eMAG țintește să ajungă cât mai curând la peste 10 milioane de produse.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI