Podul Grant, închis: ce a anunțat Primăria București despre lucrările la pasaj
Podul Grant intră într-un proces elaborat de reabilitare. Anunțul pe marginea acestor lucrări a fost făcut de mult timp, dar abia de astăzi se va închide circulația pe un tronson al pasajului.
Conform unui comunicat al Primăriei București, începând de luni, 1 iulie 2019, se va închide circulația pe sensul Turda – Crângași al pasajului Podul Grant. Gestul este menit să faciliteze continuarea lucrărilor de reabilitare și consolidare a importantului pasaj din Capitală, începând cu ora 12.
În prima fază, se va restricționa circulația pe sensul de mers Turda – Crângași, dar sunt oferite mai multe alternative ocolitoare. În același comunicat la primăriei, se menționează că rutele principale de ocolire sunt Podul Basarb și Gara de Nord.
În plus, se pot utiliza că variante de ocolire principale, conform panourilor de orientare montate, următoarele trasee/rute:
- B-dul General Kiseleff / B-dul Mareșal Prezan – Arcul de Triumf – Str. Alexandru Constantinescu – B-dul Ion Mihalache – Str. Banu Manta – Pod Basarab – Calea Giulești.
- B-dul General Kiseleff / B-dul Mareșal Prezan – Arcul de Triumf – Str. Alexandru Constantinescu -Bulevardul Mărăști / B-dul Mareșal Averescu – Str. Clucerului – Piața Ion Mihalache – B-dul Ion Mihalache – B-dul Banu Manta – Pod Basarab.
- B-dul Mareșal Prezan / B-dul General Kiseleff – Arcul de Triumf – B-dul Kiseleff – Piața Victoriei – B-dul N Titulescu – Pod Basarab.
- B-dul Mareșal Averescu intersecție cu B-dul Ion Mihalache obligatoriu la dreapta cu reîncadrarea pe Str. Alexandru Constantinescu prin Str. Locotenent Ghe. Stalpeanu / Piață Domenii) – B-dul Ion Mihalache (sensul spre Piața Victoriei) – B-dul Banu Manta – Pod Basarab.
- Str. Turda – Str. Iani Buzoiani – Strada Caraiman – Calea Griviței – Pod Basarab
În ceea ce privește lista lucrărilor ce urmează să fie executate pe sensul de circulație închis din Podul Grant, Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București, sunt promise: reparații ale elementelor din beton ale suprastructurii, așternerea hidroizolației, amenajarea gurilor de scurgere a apelor pluviale, realizarea căii pe pod (așternerea mixturilor asfaltice), înlocuirea rosturilor de dilatație existente, înlocuirea elementelor de siguranță rutieră existente (parapete metalici), refacerea căii tramvaiului, refacerea semnalizării verticale și realizarea marcajelor rutiere.