Cât de posibil este să primești reclame pe Netflix în viitor
Printre avantajele pe care Netflix ți le oferă e și faptul că nu trebuie să treci prin chinul cauzat de reclame de fiecare dată când te uiți la un film.
Pentru că nu te poți uita la filme și seriale pe Netflix fără să plătești abonament, platforma se poate susține și fără publicitate. Totuși, niște bani în plus nu au stricat niciodată, nimănui. Deși Netflix a susținut în repetate rânduri că nu va introduce niciodată reclame pe platformă, competitorii acesteia susțin că nu va mai dura foarte mult până o va face.
De ce ar putea vrea Netflix să introducă reclame
Potrivit NBCUniversal și Hulu, costurile tot mai mari legate de programare, dar și potențiale venituri de miliarde de dolari ar putea fi doar două motive pentru care Netflix ar putea să ne arate reclame. Astfel, ar putea exista o versiune cu reclame, dar care ar costa mai puțin sau ar fi chiar gratuită pentru utilizatorul care alege să o folosească pe aceasta.
În prezent, Netflix are aproape 150 de milioane de abonați în toată lumea, iar numărul acestora s-ar putea dubla în următorii 10 ani, după cum estimează analiștii. Compania stă destul de bine la capitolul bani. În 2018, a încasat venituri în valoare de 16 miliarde de dolari, cu 35% mai mult decât în anul precedent.
Totuși, platforma a și cheltuit destul de mulți bani pentru conținut în anul respectiv: aproximativ 12 miliarde de dolari. Astfel, profitul nu ar fi chiar pe măsura așteptărilor, iar introducerea de reclame pe Netflix ar putea reprezenta următorul pas pentru companie, asta pentru a nu mări și mai mult prețurile abonamentelor.
Deși nu există încă certitudini, nu putem exclude încă această posibilitate de pe listă. Dacă asigurările de la Netflix nu te liniștesc, bucură-te cât mai poți de o platformă fără reclame.