23 ian. 2019 | 08:52

Câți abonați ar pierde Netflix dacă ar introduce reclame

ACTUALITATE
Câți abonați ar pierde Netflix dacă ar introduce reclame

Dacă ești unul dintre cei care au fugit de providerul de cablu, care-ți băga reclame cam cât durata filmului pe care îl vedeai, atunci sigur nu ți-ar conveni să facă și Netflix asta.

Reclamele sunt unul dintre motivele pentru care oamenii renunță la uitatul la televizor când vine vorba de filme. Desigur, în primul rând, e vorba despre ”vreau să mă uit la ce vreau, când vreau”, un aspect pe care televiziunea ți-l oferă în forma ”te uiți la ce vrem noi, când vrem noi”.

Dacă asta nu e deja enervant, atunci sigur te enervează că reclamele de pe parcursul unui film rivalizează deja ca durată cu lungimea peliculei. Netflix e un astfel de refugiu, care te ajută să scapi de majoritatea problemelor pe care le aduce televiziunea clasică.

Firma de cercetare Audience Proejct a efectuat un studiu în Marea Britanie, iar rezultatele arată că 57% dintre abonați ar renunța la serviciu dacă ar fi introduse reclame pe platformă. Nu e greu să ne imaginăm că și la nivel global, situația ar fi similară. Așa cum eu aș face-o, probabil că și tu ai renunța la Netflix dacă ar avea reclame. Chiar și dacă prețurile abonamentelor ar scădea pe fondul reclamelor, 42% tot ar renunța la ele.

Ironic este că situația în care se găsește platforma acum este creată tocmai de aceasta. Netflix a reușit să inoveze industria în acest sector și s-a ținut departe de reclame, încă de la bun început. Astfel, nu e greu de imaginat de ce clienții nu se arată atrași de ideea reclamelor în aplicație, mai ales că, mai mult ca sigur, prețul abonamentelor nu ar scădea, ca să compenseze.