Netflix ia la mișto referendumul anti-gay. Ce mesaj a dat pe Facebook
„Binging. Este alegerea ta cu cine vrei să o faci”, așa sună mesajul pe care Netflix l-a dat pe Facebook. E o ironie la adresa celor care vor cu atâta ardoare referendumul anti-gay din 6 și 7 octombrie.
Netflix a ales să ilustreze mesajul cu ecranul principal pe care îl vezi înainte să accesezi platforma. Acolo ai posibilitatea de-a alege unul dintre profilurile conectate la cont.
După cum vezi în imaginea dată de Netflix, poți să „vizionezi” ca Alex & Maria (cu actorii din The End of the F***ing World) Ana & Cristina (cu actori din Orange is the New Black) sau Mihai & George (cu actori din Stranger Things).
Da, serialele sunt originale Netflix, chiar dacă numele sunt „localizate”.
Replica Netflix, la câteva zile după Coca-Cola
Netflix e al doilea brand mare care are o poziție, chiar dacă nu directă, la adresa referendumului anti-gay din 6 și 7 octombrie. Pe 28 septembrie, Coca-Cola a prezentat pe Facebook un colaj cu sticle – șase, grupate câte două, ca-ntr-un cuplu. Mesajul a fost „Noi nu vedem nicio diferență”. Desigur, reacțiile homofobe n-au întârziat să apară. Până la ora publicării acestui articol, această postare a ajuns la peste 23 de mii de aprecieri și peste o mie de comentarii.
Mai nou, pe 1 octombrie, Papaya Advertising a prezentat un clip în care e România din viitor și de după referendum. Sigur, e un scenariu distopic inspirat de serialul Handmaid’s Tale.
În această Românie, fetițele sunt îmbrăcate precum slujitoarele din serial, în pelerine lungi și roșii, care le învăluie tot corpul, și cu pălării mari și albe, care le feresc părul, urechile, și privirea de lumea din jur.
O femeie îmbrăcată în costum alb, cu emblema PSD pe brațul drept și cu un bici în mână, le întreabă pe fetițe ce se sărbătorește pe 6 și 7 octombrie. Una din ele răspunde: „Referendumul pentru definirea familiei”.