Facebook începe să aibă o problemă cu sesiunile de streaming live false
Popularitatea Facebook a atins cote surprinzătoare, în parte și datorită funcției Facebook Live introdusă în ultimii ani. Din acest motiv, oficialii și-au propus să mențină creșterea.
Sesiunile de streaming în format Facebook Live au ajuns să găzduiască foarte multe tipuri de conținut. Unii folosesc serviciul celor de la Facebook pentru piraterie. Alți transmit pe Facebook Live imagini statice sau clipuri care merg în buclă. Inițial, sistemul a fost gândit pentru persoane care vor să spună o poveste, să facă un tutorial sau să imortalizeze în format video o experiență specială. Cum era de așteptat, nu a durat foarte mult până când internauții au căutat alternative prin care să înșele sistemul.
În încercarea de a menține un nivel decent al calității clipurilor transmise online prin Facebook Live, compania americană a inițiat lupta împotriva clipurilor false. Prima etapă a acestui efort ce se va extinde pe o perioadă foarte lungă constă în câteva linii de text în plus introduse în lista de termeni și condiții pentru Live API Facebook Platform. Acum, se menționează explicit faptul că utilizatorii nu pot folosi Facebook Live pentru transmiterea de imagini statice, animații sau secvențe care se repetă. De asemenea, este interzisă transmiterea de sondaje asociate cu transmisiuni statice sau de fond.
În mare parte limitările nu sunt foarte clare, dar intenția este evidentă. Facebook speră să folosiți sesiunile de Facebook Live doar pentru postări de calitate, interesante și dinamice. Clipurile care vor încălca regulile, în prima etapă vor avea o expunere limitată. Dacă utilizatorii vor continua cu același tip de conținut postat pe internet, este foarte probabil ca accesul la funcția Facebook Live să fie restricționat.
Întregul efort a plecat de la mai multe studii ce au agregat feedback de la internauți pentru clipurile postate prin intermediul Facebook Live. Clipurile care nu au fost considerate interesante sau cele care nu au generat un nivel sporit de interacțiune au fost luat în vizor, iar creatorii lor au fost avertizați.