Street Fighter V pe PC nu are legătură cu cel de pe PS4
În cazul în care vreți să experimentați un joc în toată splendoarea sa, ar fi recomandat să vă orientați către un PC, nu către o consolă, iar Street Fighter V este cel mai nou argument pentru această afirmație.
Cu toate că PlayStation 4 și Xbox One au configurații hardware decente, în contextul în care au ajuns pe piață la finele lui 2013, vă dați seama că s-au demodat semnificativ la capitolul performanță în comparație cu un computer. Ca urmare, un PC de ultimă generație va reuși să facă cele mai recente jocuri cross-platform să arate mai bine decât pe console.
Pentru a vă lămuri dacă acest principiu se aplică și în cazul noului Street Fighter V, cei de le la Digital Foundry au creat clipul de mai sus în format side-by-side, pe PC și PlayStation 4, având în vedere că nu este disponibil și pe Xbox. Rezultatul final este cel puțin ciudat.
Spre deosebire de multe alte jocuri care arată mai bine pe PC decât pe consolă, noul Street Fighter este o cu totul altă mâncare de pește pe computer în comparație cu versiunea de PlayStation. Stilul vizual este complet diferit. Deși ați fi tentați să afirmați că este vorba de același joc în ambele cazuri, din cauza mai multor tehnici de procesare și post-procesare, rezultatul final este complet diferit. Profunzimea câmpului vizual este alta, iar tehnica de anti-aliasing folosită generează diferențe importante. Există de asemenea diferențe când vine vorba de textura caracterelor deși, în secvențele de acțiune rapidă, s-ar putea să fie mai ușor de trecut cu vederea.
Trăgând linie, cea mai radicală diferență este dată de prezența unui sistem de motion blur doar în varianta de PC a jocului. Respectiva ceață evidentă în secvențele de luptă dă un ton complet diferit întregii experiențe de gaming.