Samsung nu mai copiază iPhone, ci reclamele Apple. Cum arată cea pentru Galaxy S6 [VIDEO]
În contrast cu vechile reclame la telefoane Samsung, cea mai recentă reclamă la Galaxy S6 Edge ne aduce aminte de prezentările Apple realizate de designerul Jon Ive.
O reclamă este construită în jurul produsului pe care aceasta îl promovează. Nu implică neapărat o poveste şi, cu siguranţă, nu include un accent englezesc. În cazul promovării noului Galaxy S6 Edge, cei de la Samsung au decis totuşi să meargă într-o direcţie neobişnuită când vine vorba de cea mai nouă reclamă.
Oricine a văzut prezentările de câteva minute realizate de Jon Ive, vicepreşedintele Apple responsabil de design, pentru fiecare iDevice, poate afirma că acelea respectă o matriţă. Britanicul cu rang de sir ne povesteşte folosind un amalgam de superlative absolute şi epitete de ce este spectaculos cel mai nou iPad, iPhone sau MacBook. Acele clipuri au un farmec aparte, mai ales pentru fanii produselor ieşite din Cupertino.
Cei de la Samsung au făcut ceva similar cu cea mai nouă reclamă la Galaxy S6 Edge pe care o puteţi urmări mai jos. Accentul britanic de pe coloana sonoră este mai mult decât evident, iar afirmaţiile descriptive referitoare la efortul investit în design ne aduc aminte de modul în care Sir Jonathan Ive ne povestea de iPhone 6.
Pragmatic vorbind, Apple nu a patentat sub nici o formă accentul britanic, iar telefoanele Samsung se vând probabil foarte bine şi în Regatul Unit, nu doar în SUA sau Coreea de Sud. Din păcate, mai mulţi experţi lingvistici au ajuns la concluzia că accentul din reclamă este unul prefăcut, în parte din cauza modului în care este pronunţat aluminium. Deşi acest clip ar putea fi o ironie la adresa fanilor Apple, acest lucru este puţin probabil.