Samsung s-a folosit de Ice Bucket Challenge pentru o reclamă la Galaxy S5 [VIDEO]
În urma unui gest destul de greu greu de înţeles, Samsung a lansat o reclamă la Galaxy S5 inspirată din ALS Ice Bucket Challenge.
Dacă aţi stat pe Facebook sau aţi citit orice fel de ştiri în ultimele săptămâni, cu siguranţă aţi auzit de ALS Ice Bucket Challenge. Acesta este un program viral de creștere a conștientizării privind o boală neuronală degenerativă cu numele de ALS (Amyotrophic Lateral Sclerosis), iniţiat de fundaţia ALS Association. În principiu, cineva este provocat fie să-şi pună o găleată cu apă şi gheaţă în cap, fie să doneze 100 de dolari pentru respectiva cauză. Cele mai multe vedete din Statele Unite, inclusiv Tim Cook sau Bill Gates, au preferat să le facă pe amândouă.
Partea tristă este că se găseşte o companie precum Samsung să profite de popularitatea acestei campanii pentru a face o reclamă la un telefon, în speţă Galaxy S5. Gestul în sine este ofensator atât pentru persoanele care suferă de această afecţiune, cât şi pentru oamenii care au făcut respectiva provocare pentru a atrage atenţia asupra programului internaţional de donaţii. Sub nici o formă un astfel de gest nu se poate justifica. Nu când încerci să vinzi ceva profitând de popularitatea unei boli ce poate provoca o moarte groaznică. Mai mult decât atât, exceptând titlul clipului, în reclamă nu se menţionează sub nici o formă afecţiunea ALS şi nici nu se încurajează în vreun fel donaţiile.
Clipul, ca multe alte reclame ale gigantului sud-coreean, este doar o ironie ieftină la adresa iPhone 5S, HTC One M8 şi Lumia 930. În respectiva reclamă, o voce robotică ce pare să fie asistentul virtual de pe Galaxy S5, provoacă cele trei smartphone-uri, care nu sunt rezistente la apă, să treacă prin Ice Bucket Challenge. Apropo, este omis din provocare Xperia Z2, un vârf de gamă de la Sony care se descurcă foarte bine sub apă. Vizionare plăcută.