Căştile Beats By Dre sunt interzise pe stadioanele Cupei Mondiale
În urma unei măsuri extreme a celor de la FIFA, nimeni nu are voie să intre pe un stadion al Cupei Mondiale din Brazilia cu căşti Beats By Dre.
Vă aduceţi aminte de afirmaţia ,,Orice tip de publicitate e publicitate pozitivă”? Într-o astfel de situaţie se află la această oră cei de la Beats By Dre, care s-au trezit că au ajuns subiect de ştiri prin prisma faptului că le sunt interzise căştile la Campionatul Mondial de Fotbal din Brazilia. În contextul în care o mare parte din popularitatea acestui tip de echipamente vine de la sporitivi şi artişti din diverse domenii de activitate, măsura era menită să distragă publicul de la Beats. În mod evident, organizatorilor nu le-a ieşit pasenţa.
La un anumit nivel, iniţiativa este foarte probabil să aibă legătură cu cei de la Sony. Japonezii sunt sponsori principali ai evenimentului și, având în vedere că au şi ei în ofertă destul de multe modele de căşti, nu este deloc exclus să le fi sugerat celor de la FIFA restricţia vizavi de Beats By Dre. Măsura este atât absurdă, încât vizează şi sesiunile de antrenament ale tuturor echipelor participante care, în anumite situaţii, pot ajunge să fie televizate.
Partea cea mai amuzantă este că sportivi precum brazilianul Neymar au coborât din autocarul echipei la cel mai recent antrenament cu căştile Beats By Dre pe urechi, doar pentru ca acestea să dispară până la intrarea în vestiare. Faptul că în urma unor astfel de situaţii produsele unor companii câştigă credibilitate şi reclamă indirectă a fost confirmat de Ellen Petry Leans, un strategist pe probleme de marketing.
O situaţie similară a avut loc în 2012, când Panasonic era sponsor principal la Olimipiada de la Londra. În acel context, oficialii Beats By Dre au trimis câteva mii de perechi de căşti sportivilor participanţi la eveniment, inclusiv tututor membrilor delegaţiei americane şi britanice.