Studiu: Samsung deţine 71% din piaţa de smartwatch-uri
Cu mai multe generaţii de ceasuri inteligente pe piaţă, nu ar trebui să fie o surpriză că Samsung este lider mondial necontestat la smartwatch-uri.
Se vehiculează deja de câţiva ani că vom începe cu toţii să folosim cu mare entuziasm smartwatch-uri. Adopţia acestei clase de dispozitive nu a explodat însă şi există în continuare o reticenţă pentru astfel de aparate. Trendul există însă şi diverşi producători, mai populari sau mai puţin populari, îşi încearcă norocul cu ceasuri şi brăţări inteligente.
Pentru că au reuşit să lanseze prima generaţie de Galaxy Gear atunci când nu se aştepta nimeni, iar anul acesta au actualizat-o prin intermediul Galaxy Gear 2, cei de la Samsung sunt în faţa întregii competiţii. Faptul că s-a promovat destul de mult un Gear împreună cu un Galaxy S sau Galaxy Note de ultimă generaţie a favorizat de asemenea vânzările.
În cel mai recent studiu al celor de la Strategy Analytics putem observa cum 71% din piaţa de gadgeturi purtabile este ocupată de Samsung. Ca un mic detaliu, această statistică vizează doar primul trimestru al anului în curs. În acele trei luni surprinse în studiu, gigantul sud coreean a livrat către distribuitorii locali nu mai puţin de 500.000 de unităţi. Deşi nu este vorba neapărat de ceasuri ajunse în mâinile utilizatorilor, respectiva valoare confirmă interesul pieţii pentru astfel de aparate.
Pe viitor, Samsung trebuie să muncească foarte mult pentru a-şi promova noua linie de aparate, Gear 2, Gear 2 Neo şi noul Fit. În definitiv, în câteva luni piaţa va fi asaltată cu ceasuri inteligente competitive gen Moto 360 sau LG G Watch, context în care, le va fi mult mai greu sud coreenilor să rămână în vârf.