Apple este subiectul unui proces din cauza problemelor cu iMessage
Din cauza faptului că foarte mulţi de iPhone s-au plâns de mesaje în format iMessage care nu au ajuns la destinaţie, Apple e dată în judecată.
În ultimele luni au apărut tot mai multe rapoarte de utilizatori care se plângeau de probleme cu primirea de mesaje în format iMessage. În principal, era vorba de utilizatori de iPhone care au trecut la altă platformă, dar au uitat să-şi dezactiveze serviciul pe fostul telefon, rămând practic respectivul număr asociat cu iMessage în ,,centrala telefonică” Apple. Partea cea mai tristă era că pe telefonul expeditorului mesajul apărea ca fiind livrat, în contextul în care destinatarul nu l-ar fi primit niciodată.
Pentru că gravitatea acestui bug variază de la persoană la persoană, în funcţie de vestea pe care nu a primit-o niciodată din cauză că a renunţat la utilizarea de iDevice-uri, cineva le-a intentat un proces celor de la Apple. Mai mult decât atât, întregul caz a fost înaintat către tribunal sub forma unui proces de clasă.
Această problemă a fost sesizată pentru prima oară în 2011, la scurt timp după introducerea iMessage în iOS. Dacă o întâmpinaţi şi voi, soluţia cea mai simplă este să dezactivaţi iMessage pe un iPhone sau iPad înainte să nu-l mai folosiţi. Dacă aţi renunţat deja la utilizarea de creaţii din Cupertino, ar fi bine să împrumutaţi un iDevice de la un prieten, să băgaţi cartela voastră în el pentru câteva minute şi să dezactivaţi iMessage pe numărul vostru de telefon. O alternativă ar fi să sunaţi la Apple să vă scoată numărul de telefon din baza de date a serviciului de mesagerie, această procedură durează însă destul de mult.