SUPERHOT – Reinventarea FPS-urilor poate fi experimentată online [VIDEO]
După ce Max Payne a reprodus foarte bine bullet time-ul din Matrix, jocurile FPS nu au mai fost la fel, iar SUPERHOT ne reaminteşte acest lucru.
Cea mai mare revelaţie din primul film Matrix, pe lângă o poveste creativă, a venit sub forma unui efect special pe care nu-l mai văzusem până atunci. Era vorba de bullet time sau mişcarea camerei la viteza glonţului. De atunci, respectivul efect a fost reprodus de numeroase ori, atât în filme, cât şi în jocuri.
SUPERHOT este cel mai nou joc a cărui acţiune gravitează aproape exclusiv în jurul ideii de bullet time, cu o mică diferenţă. Timpul trece în joc doar atunci când vă mişcaţi, în direcţia în care vă mişcaţi. Toate elementele şi personajele cu care interacţionaţi se mişcă mai încet sau mai repede în funcţie de viteza cu care vă deplasaţi voi în mediul virtual.
Experienţa este una foarte greu de descris în cuvinte, dar din fericire poate fi experimentată online printr-un demo realizat în Unity, iar dacă mai aveţi întrebări, răspunsurile le veţi găsi în clipul de mai jos. În plus, SUPERHOT va deveni un joc în toată regulă, dacă va reuşi să obţină 100.000 de dolari în finanţare pe Kickstarter.
La bază, conceptul demonstrat în clipul de mai jos a fost materializat în doar şapte zile, de o echipă de dezvoltatori care au participat la 7 Day First Person Shooter Challenge. Ulterior, proiectul a fost finisat în cadrul unui alt program motivaţional, Steam Greenlight.
Dacă sunteţi curioşi în ce mod SUPERHOT este diferit de multe alte jocuri cu bullet time, accesaţi superhotgame.com/play-prototype.