Twitter va afisa reclame pe baza activitatii noastre online
Pentru ca Facebook si Google fac astea de mult, cei de la Twitter vor incepe sa afiseze reclame bazate pe activitatea voastra online.
Pentru ca nu va simteati oricum intimitatea violata in momentul in care intrati pe un blog si vedeati in dreapta reclame la lenjerie intima, dupa ce ati intrat pe un site cu asa ceva cu cateva zile in urma, Twitter va incepe sa aiba un comportament similar.
In cazul in care ati fost suprins cand ati vazut reclame pe vreo pagina la obiecte pe care le-ati vizualizat intentionat in urma cu o zi sau doua, motivul este foarte simplu. Google va monitorizeaza toate site-urile pe care intrati si foloseste acest amalgam de informatie pentru a va servi reclame pe care gigantul le considera de interes. In definitiv, acele imagini de promovare sunt ancorate in site-urile pe care le-ati vizitat voi, in mod normal ar trebui sa fiti mai tentati sa dati un click. Problema e ca ne-am cam saturat sa fim in permanenta urmariti online.
Din pacate, si Twitter va incepe sa testeze implementarea unui modul similar de reclame. Daca pana acum reclamele erau cat de cat legate de activitatea oamenilor pe care ii urmareati pe Twitter, de acum inainte creatorii serviciului vor incerca sa va afiseze tweet-uri cu reclame pornind de la paginile vizitate in ultima perioada. Exista totusi si o parte buna. Inainte sa va enervati, aveti in vedere faptul ca Twitter este unul dintre putinele servicii online care suporta tehnologia Do Not Track. Astfel, daca va activati optiunea ca browser-ul de internet folosit sa nu transmita informatii legate de site-urile vizitate catre diverse servicii online, automat nu veti mai fi inscris in noul program al retelei de microblogging.
Avand in vedere ca momentan intregul concept este infatisat ca fiind un experiment, nu putem decat sa speram ca macar in feed-ul de Twitter sa nu fim agasati cu reclame care stiu parca prea mult despre ceea ce facem noi pe calculator.