Primul showroom BYD din București – Unde vei putea admira mașinile chinezilor, în Capitală
Ţiriac Auto schimbă scopul locaţiei Jaguar-Land Rover din Barbu Văcărescu în primul showroom BYD din Bucureşti. Lansarea marchează debutul oficial al brandului chinez în Capitală.
Gigantul chinez BYD (Build Your Dreams), lider mondial în producţia de vehicule electrice şi hibride plug-in, pătrunde oficial pe piaţa auto din Bucureşti printr-un parteneriat strategic cu Ţiriac Auto, scrie ZF.
Unde vei putea admira, de fapt, mașinile electrice ale chinezilor
Primul showroom BYD din Capitală va fi amplasat în zona Barbu Văcărescu, într-un spaţiu deja consacrat pentru segmentul premium, fostul centru Land Rover şi Jaguar.
Lansarea cu pricina vine într-un moment de expansiune accelerată pentru brandul chinez în România.
În doar câteva luni, BYD a semnat parteneriate cu dealeri consacraţi în 14 oraşe, între care Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Sibiu, Oradea şi Piteşti.
De menționat că printre partenerii selectaţi se numără nume cunoscute precum Proleasing Motors, ATP Motors, Autoglobus, RMB Inter Auto şi Hinode Car Expert.
BYD vrea 30 de centre în țara noastră
Ţinta declarată a BYD este de a ajunge la peste 30 de centre în România până la sfârşitul anului 2025, acoperind atât vânzarea, cât şi serviciile post-vânzare.
Sunt deja confirmate extinderi în Braşov, Constanţa şi Iaşi, oraşe cu interes crescut pentru electromobilitate, în ciuda provocărilor legate de infrastructura de încărcare şi întârzierile în programul Rabla Plus.
În showroom-urile din România vor fi disponibile patru modele: SEALION 7, SEAL, SEAL U DM-i şi ATTO 2, cu preţuri cuprinse între 29.990 şi 47.990 euro (TVA inclus).
Un element distinctiv al ofertei BYD este tehnologia proprie Blade Battery, o baterie LFP fără cobalt, proiectată pentru 5.000 de cicluri de încărcare şi cu o rezistenţă ridicată la temperaturi extreme şi impact.
Intrarea BYD pe piaţa din Capitală şi în reţeaua naţională coincide cu o perioadă de transformări semnificative pentru industria auto din România.
Cererea pentru vehicule electrice rămâne volatilă, dar cu tendinţă clară de creştere, în special în centrele urbane mari.
Așadar, prin parteneriatul cu Ţiriac Auto şi prin extinderea agresivă la nivel naţional, BYD vizează o poziţionare competitivă în faţa unor jucători deja consacraţi, precum Tesla, Volkswagen, Renault sau Hyundai.
De altfel, producătorul chinez este primul constructor auto din lume care a depăşit pragul de 10 milioane de mașini electrice şi hibride plug-in produse, iar intrarea în Bucureşti marchează o nouă etapă în strategia sa globală de extindere.