Oraşele din România în care vor ajunge autocarele FlixBus. Preţurile biletelor încep de la 9,99 lei, compania are mare succes în toată Europa
FlixBus, compania care operează cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa, a anunțat lansarea primelor sale rute interne în România, marcând un pas strategic în dezvoltarea serviciilor de mobilitate din țară. Astfel, FlixBus va conecta 50 de orașe din toate regiunile României, de la est la vest și de la nord la sud, oferind românilor acces la o rețea modernă, digitalizată și competitivă ca preț.
FlixBus lansează primele rute interne în România
Unul dintre cele mai mari avantaje ale noii rețele FlixBus este prețul accesibil al biletelor, care pornesc de la doar 9,99 lei pe sens, în funcție de momentul rezervării și de disponibilitate. Biletele pot fi achiziționate online, prin site-ul sau aplicația FlixBus, în peste 1.000 de agenții de turism partenere sau prin punctele de vânzare Selfpay, ceea ce asigură o acoperire largă la nivel național.
Noua rețea internă asigură conexiuni directe între principalele orașe ale României, precum București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Constanța, Craiova, Oradea, Arad, Botoșani și Satu Mare. Această extindere contribuie la creșterea mobilității naționale și facilitează accesul către zone care anterior erau mai puțin conectate prin transport interurban eficient.
În plus, rețeaua internă este interconectată cu rețeaua internațională FlixBus, permițând pasagerilor din orașe ca Oradea sau Iași să călătorească mai ușor către destinații externe populare, precum Sofia, Salonic sau Balcic.
O alternativă modernă și sustenabilă
„Deschiderea rețelei interne FlixBus vine într-un moment-cheie pentru mobilitatea din România. Ne dorim să oferim o alternativă reală la transportul interurban tradițional, printr-o rețea sigură, digitalizată și bine conectată, construită împreună cu parteneri locali”, a declarat Adrian Rășoiu, director de dezvoltare FlixBus România.
Potrivit datelor INS, transportul cu autocarul rămâne una dintre opțiunile preferate pentru turiști, fiind utilizat în 2024 de circa 37.000 de turiști străini în România, alături de tren și avion.
FlixBus este activ în România din 2017, însă până acum a operat exclusiv rute internaționale, către peste 15 țări europene. Lansarea rețelei interne marchează o etapă importantă în consolidarea prezenței companiei pe piața locală. La nivel global, Flix este prezent în peste 40 de țări și pe patru continente.