Cum dai 100.000 de dolari pe Tesla Cybertruck ca să ți-o repari singur cu scotch. Recomandarea oficială ca să nu-ți bată vântul prin mașină
:format(webp)/https://playtech.ro/wp-content/uploads/2025/02/tesla-cybertruck-periculos-1-scaled.jpg)
Tesla Cybertruck a fost unul dintre cele mai așteptate vehicule electrice din ultimii ani, dar realitatea pare să fie departe de promisiunile grandioase ale companiei lui Elon Musk. Recent, un proprietar al unui Cybertruck a dezvăluit că a fost nevoit să recurgă la o soluție de-a dreptul hilară pentru a rezolva o problemă serioasă: zgomotul puternic produs de vânt în habitaclu.
Soluția Tesla: Folosește bandă adezivă
După ce a observat că mașina sa produce un zgomot deranjant la viteze mari, proprietarul a dus-o la un service Tesla pentru a investiga problema. Însă, în loc de o reparație profesională, răspunsul primit a fost surprinzător: tehnicienii Tesla i-au sugerat să aplice bandă adezivă peste spațiile dintre panouri pentru a reduce zgomotul, după cum se arată într-o postare pe Facebook.
Un raport de service publicat de proprietar a confirmat recomandarea neobișnuită, citând un tehnician Tesla care a explicat că „zgomotul este rezultatul turbulenței aerului la viteze mari” și că „ajustările panourilor nu sunt posibile din cauza specificațiilor de fabricație ale vehiculului”.
Un design controversat, probleme la fiecare pas
Cybertruck a fost criticat încă de la lansare pentru designul său neconvențional și pentru problemele de producție. Numeroase defecte de fabricație au fost semnalate de proprietari, de la finisaje inegale și probleme cu ușile, până la calitatea îndoielnică a materialelor utilizate.
Problemele cu alinierea panourilor și zgomotul produs de vânt sunt doar ultimele dintr-un lung șir de plângeri venite din partea celor care au plătit peste 100.000 de dolari pentru acest vehicul. În mod ironic, unii proprietari s-au plâns că au primit Cybertruck-ul cu defecte vizibile și au fost sfătuiți de Tesla să le ignore, fiind considerate „normale pentru acest model”.
Frustrarea proprietarilor
Postarea proprietarului afectat a declanșat un val de reacții pe rețelele sociale, unde alți posesori de Cybertruck și-au împărtășit experiențele. Un alt client a relatat că în timpul unui test drive, un tehnician Tesla a refuzat inițial să recunoască existența zgomotului excesiv, doar pentru ca ulterior să noteze în raportul de service că „nu a fost detectat niciun zgomot anormal”.
Unii utilizatori speculează că această problemă ar putea fi mai pronunțată la modelele de producție timpurie, ceea ce ridică semne de întrebare cu privire la controlul calității pe linia de asamblare a Tesla.
Tesla nu comentează, proprietarii caută soluții
Tesla nu a răspuns solicitărilor de comentarii privind această problemă, iar clienții rămân cu o dilemă costisitoare: acceptă banda adezivă ca soluție sau așteaptă o remediere oficială care s-ar putea să nu vină niciodată? În orice caz, pentru o mașină care se dorește revoluționară, recomandarea de a folosi scotch pentru a acoperi problemele de fabricație nu este ceea ce s-ar fi așteptat cei care au investit în acest vehicul futurist, conform Mashable.