10 mai 2024 | 08:45

Țara în care cumperi aur de la supermarket. Se vinde ca pâinea caldă, lângă supe și cârnați

ACTUALITATE
Țara în care cumperi aur de la supermarket. Se vinde ca pâinea caldă, lângă supe și cârnați

Achiziționarea de aur din supermarketuri și magazine de proximitate a devenit o tendință tot mai populară în Coreea de Sud.

Lingourile de aur, oferite acum ca un articol de cumpărare obișnuit, alături de alte produse de zi cu zi, au captat atenția clienților și au generat un interes semnificativ în rândul populației.

Lanțul de magazine care îți vinde așa ceva

Lanțul de magazine CU, cel mai mare lanț de magazine de proximitate din Coreea de Sud, a introdus mini lingouri de aur în colaborare cu Korea Minting and Security Printing Corporation (KOMSCO).

Aceste lingouri, disponibile într-o varietate de dimensiuni și greutăți, au devenit rapid extrem de populare printre clienți.

De la lansarea lor în aprilie, lingourile de aur s-au vândut într-un ritm rapid, atrăgând atenția consumatorilor de toate vârstele.

Cu dimensiuni și greutăți variind de la 0,1 grame la 1,87 grame, aceste mini lingouri de aur sunt accesibile pentru o gamă largă de clienți.

Cât costă aceste lingouri de aur

Prețurile pentru aceste lingouri variază în funcție de greutate, cu cele mai mari prețuri pentru lingourile mai grele. De exemplu, un lingou de 1,87 grame se vinde cu 225.000 de woni (aproximativ 166 de dolari), în timp ce unul de 0,5 grame poate fi achiziționat cu 77.000 de woni.

Un aspect interesant este faptul că aceste lingouri de aur vin cu diverse mesaje și modele, precum felicitări și urări de ziua de naștere, pentru a satisface diversele preferințe ale clienților. Acest aspect personalizat și varietatea disponibilă ar putea contribui la atractivitatea lor crescută.

Clienții din Coreea de Sud, în special cei în vârstă de 30 și 40 de ani, au fost cei mai activi în achiziționarea acestor lingouri de aur.

Această tendință arată că interesul pentru aurul fizic ca formă de investiție sau de protecție împotriva instabilității economice este în creștere în rândul populației mai tinere.

Tendința cu pricina nu este specifică doar Coreei de Sud. În întreaga regiune asiatică, cererea de aur fizic a crescut semnificativ, alimentată de incertitudinea economică și de creșterea prețurilor aurului.

Acest fenomen se observă și în China, unde colectarea de lingouri mici de aur a devenit o tendință populară în rândul tinerilor.

Mai mult decât atât, SUA nu este străină acestei tendințe, cu lanțuri de magazine populare precum Costco devenind destinații căutate pentru achiziționarea de aur.

Primul meu contact cu presa s-a întâmplă la vârsta de 11 ani, când ziarul călărășean Pământul mi-a oferit ocazia să public în rubrica destinată copiilor. Peste ani, ajungeam la Galați unde ... vezi toate articolele