Pantaloni de trening la doar 21 de lei. Ce magazin din România are super reduceri în această toamnă
Toamna aceasta vine cu reduceri semnificative, iar unul dintre cei mai cunoscuți retaileri din România a anunțat că are super prețuri.
Magazinele din toată țara au lansat o campanie de prețuri scăzute la o gamă variată de produse, inclusiv îmbrăcăminte și articole pentru casă, astfel încât clienții să poată economisi, fără a face compromisuri în privința calității.
Printre cele mai atractive oferte se numără pantaloni de trening pentru fete, disponibili la prețul de doar 21 de lei, față de prețul anterior de 27 de lei.
Aceste reduceri sunt parte dintr-o strategie mai amplă de adaptare la nevoile clienților, într-un context economic afectat de inflație și de creșterea generală a prețurilor.
Reduceri semnificative la o gamă largă de produse
După ce au reușit să se diferențieze pe piața românească prin oferirea unor prețuri accesibile pentru un număr impresionant de articole, magazinele Pepco au o campanie de toamnă în care hainele pentru copii și adulți, lenjeria de corp, prosoapele, lumânările și articolele de uz casnic beneficiază de reduceri de până la 30%.
„Misiunea este clară. Vrem să fim în continuare lider de piață în ceea ce privește furnizarea de produse la prețuri accesibile. Acesta este motivul pentru care am implementat prețuri mai mici la categoriile de haine și articole pentru casă. Ne dorim ca fiecare persoană care intră în magazinele noastre să aibă certitudinea că produsele pe care le cumpără sunt de înaltă calitate și la un preț excelent”, a spus Bogdan Grigoriu, Head of Region pentru Pepco România, Bulgaria și Grecia.
De exemplu, hanoracele pentru băieți sunt acum la prețul de 27 de lei, față de 38 de lei, ceea ce subliniază eforturile retailerului de a oferi soluții pentru familii într-o perioadă în care prețurile din alte segmente sunt în continuă creștere.
Prosoape și pături la preț redus
Mai mult, campania nu se limitează doar la articolele de îmbrăcăminte. Oferta include și o serie de produse pentru casă, cum ar fi pătura de 130×170 cm, care a fost redusă cu 5 lei, și prosoape disponibile acum cu 2 lei mai ieftine.
„Orientarea către clienți și către nevoile acestora este esențială pentru activitatea companiei, facilitând astfel o creștere dinamică, dar și extinderea și adaptarea constantă a ofertei pentru a oferi produse din ce în ce mai interesante, accesibile tuturor”, a mai spus Bogdan Grigoriu.