Vestea zilei de la ING Bank pentru toți clienții: ce se întâmplă cu cardurile de credit, debit. Așa previi fraudele
ING Bank este una dintre cele mai mari bănci din România și, din acest motiv, clienți gigantului de origine olandeză se confruntă deseori cu tentative de fraudă cibernetică. În speranța prevenirii pierderii banilor, compania făcut un anunț foarte important.
“Pentru siguranţa online a clienţilor, ING a lansat o nouă funcţionalitate în Home’Bank: utilizatorii pot vedea pe ce site-uri şi în ce aplicaţii sunt salvate cardurile lor pentru plăţi ulterioare. În cazul în care nu mai doresc să aibă datele cardurilor lor înregistrate, clienţii ING pot şterge token-ul asociat acelor comercianţi direct din Home’Bank”, se arată în comunicatul companiei.
Dacă ai card la ING, trebuie să știi asta
După cum se arată în comunicatul companiei, pentru a vedea respectivul raport, comercianții trebuie să opteze pentru varianta de folosire a tokenului în locul datelor reale ale cardului. Dacă întregul concept de token îți este străin, merită să-l vezi ca o serie de cifre care înlocuiește numărul real al cardului în procesul de tranzacții online, menit să confere un nivel sporit de securitate. În privința noului sistem pus la dispoziție de ING, ultimele 4 cifre ale token-ului pot fi vizualizate în Home’Bank, alături de numele comerciantului la care sunt salvate datele cardului, pentru a-ți facilita o evidență.
“Prin noua funcţie din Home’Bank, clientul ING are control deplin: poate vizualiza comercianţii, token-ul şi poate şterge singur, oricând doreşte, token-ul asociat. Recomandăm tuturor clienţilor noştri să nu salveze cardurile la comercianţii în care nu au încredere şi dacă nu îşi propun să facă tranzacţii recurente cu ei. De asemenea, subliniem importanţa de a verifica periodic şi de a şterge token-urile comercianţilor dacă nu îşi mai doresc să efectueze viitoare plăţi. Totodată, dacă îşi şterg token-ul din Home’Bank, le recomandăm să îl şteargă şi de la comerciant”, a completat Bogdan Costea, Head of Information Security, ING Bank România.
În Home’Bank, în secţiunea “Produse”, aceştia trebuie să acceseze “Cardurile mele” şi să dea click pe cardul dorit. La detaliile cardului, clienţii ING vor putea vizualiza numele comercianţilor înregistraţi, token-urile şi opţiunea de ştergere a token-urilor asociate, oricând îşi doresc.