11 oct. 2023 | 10:09

Schimbare nouă de la TikTok: Ce trebuie să știe utilizatorii

ACTUALITATE
Schimbare nouă de la TikTok: Ce trebuie să știe utilizatorii

TikTok îți permite acum să postezi direct din aplicații terță parte. Adobe Premiere Pro, DaVinci Resolve și Twitch sunt primele.

Direct Post pentru TikTok

Astfel, compania a anunțat un nou API care îți va permite să publici direct pe platformă din aplicații terțe aprobate. O extensie a Share to TikTok, compania spune că noua caracteristică „mărește resursele și instrumentele din care comunitatea noastră poate alege pentru a naviga cu ușurință în fiecare etapă a procesului de creare atât pe platformă, cât și în afara acesteia”. Partenerii pentru API-ul Direct Post includ Adobe, Twitch, Blackmagic Design (producătorii lui Davinci Resolve) și alții.

Integrările TikTok Direct Post le vor permite creatorilor să facă schițe, să stabilească subtitrări sau setări pentru public și să programeze sau să posteze conținut direct din aplicațiile terțe acceptate. La lansare sunt acceptate doar videoclipurile, dar conținutul foto „va veni în curând”.

Software-urile terțe care acceptă funcția la lansare includ Adobe Premiere Pro, Adobe Express, CapCut (deținut de compania-mamă a TikTok, ByteDance), DaVinci Resolve, SocialPilot și Twitch. Compania spune că partenerii dezvoltatori vor fi „verificați printr-un proces de audit” înainte de a putea folosi API-ul.

Vezi și Schimbare la TikTok, în contextul revoluției inteligenței artificiale. Un nou instrument, disponibil pentru creatorii de conținut

Vezi și TikTok se transformă într-un mare magazin online. Cum le face viața mai ușoară influencerilor

„Acum, mai mult ca niciodată, publicarea conținutului în timp real a devenit o necesitate, iar creatorii de toate nivelurile de calificare au nevoie de instrumente care să le permită să aibă o eficiență mai mare și fără constrângeri”, a declarat Deepa Subramaniam, VP marketing Adobe Creative Cloud.

„Cu noua funcție Direct Post pentru TikTok, disponibilă în Adobe Express și Premiere Pro, creatorii pot continua să creeze conținut remarcabil, dar cu viteză crescută și fără a adăuga mai multe întreruperi fluxurilor lor de lucru creative”.

De asemenea, o altă noutate importantă de la rețeaua de socializare este că ar putea lansa un plan de abonament fără reclame. Cei de la TikTok ar putea spera ca utilizatorii să plătească pentru a scăpa de reclamele deranjante.

Astfel, rețeaua de socializare ar putea explora noi modalități de a face aplicația mai profitabilă, jucându-se cu un model de abonament fără reclame. Acest lucru nu este nou pentru platformele de social media. Am văzut Snapchat introducând Snapchat+ și X (cunoscut ca Twitter) introducând și opțiunile sale Premium, dar aceasta ar fi o nouă ofertă de abonament pentru TikTok.