Mașinile din China sunt mai sigure decât cred românii: ce BMR sau Mercedes? Ăștia fac adevăratele mașini
Industria auto germană pare să fie amenințată de succesul formidabil al automobilelor din China, supuse la recente teste de siguranță.
Deși mulți români se tem să cumpere mașini sub sigle asiatice, greșesc enorm, fiindcă raportul calitate-preț e unul ce merită luat în considerare.
Giganții auto chinezi au apăsat în ultimii ani pedala de accelerație a inovației, a tehnologiei, digitalizării și siguranței la volan, așa că mașinile lor se bucură de aprecieri din ce în ce mai însemnate din partea experților care le supun amplelor verificări.
Mașinile din China nu sunt niște „chinezării”
Chiar dacă suntem obișnuiți să facem adesea glume legate de calitatea produselor care poartă sigla made in China, acestea n-ar trebui să cuprindă și sectorul auto.
Citește și Mașinile de lux sunt în vizorul tuturor pasionaților: Vehiculele oferite la un preț acceptabil
Organizația EuroNCAP, specializată în testarea siguranței vehiculelor vândute pe piața din Europa, ne prezintă date interesante și importante legate de siguranța unor modele auto chinezești despre care românii nu știu foarte multe lucruri sau cel puțin nu știau până acum.
Chiar și reprezentanții companiei se arată surprinși de rezultatele obținute de modele asiaticilor.
„Chinezii fac valuri pe piața europeană”, transmit încântați cei de la EuroNCAP.
Ce modele de mașini sunt sigure?
Ei bine, ca orientare, Atto 3 a fost testat și recompensat de specialiști cu nu mai puțin de 5 stele.
De asemenea, de un succes formidabil se bucură și BYD SEAL și Dolphin.
Experții sunt de părere că sunt bine echipate cu o gamă impresionantă de tehnologii de siguranță, inclusiv asistență pentru bandă și viteză”.
„Concurența dintre producătorii de automobile este forța motrice din spatele succesului Euro NCAP. Niciun producător nu își poate permite să rămână în urmă când vine vorba de siguranță, iar aceasta este motivația pentru inovație. Noile mărci chineze au intrat în acțiune, recunoscând că cumpărătorii de mașini europeni nu vor face compromisuri în ceea ce privește siguranța”, ține să precizeze Michiel van Ratingen, secretarul general al EuroNCAP.
Citește și Mazda dezvăluie un concept unic: Cum vrea să schimbe industria auto prin Miata MX-5