16 iul. 2023 | 08:25

Jocurile de altă dată revin în actualitate: Square Enix are planuri mari pentru titlurile copilăriei

ACTUALITATE
Jocurile de altă dată revin în actualitate: Square Enix are planuri mari pentru titlurile copilăriei

„Personal, mi-ar plăcea să joc Xenogears”.

Studioul de jocuri pe calculator Square Enix „se gândește” la remasterizarea unora dintre titlurile sale mai vechi după succesul obținut de titlul Final Fantasy 1-VI Pixel Remaster.

Adresând întrebări în cadrul celei de-a 43-a Adunări Anuale a Acționarilor Q&A, membrii consiliului de administrație al Square Enix „s-au abținut de la a împărtăși informații despre noile titluri”, dar au recunoscut că „au luat în considerare diverse idei despre remasterizarea titlurilor mai vechi în cadrul companiei”, adăugând: „noi sperăm că veți aștepta cu nerăbdare anunțurile viitoare”.

„Final Fantasy I-VI Pixel Remaster a fost bine primit”, a afirmat un acționar, după cum a observat VGC. „Există planuri de remasterizare a altor titluri din trecut? Personal, aș dori să joc Xenogears.”

Nostalgia, un factor important

Nu au fost date prea multe detalii.

„Ne vom abține de la a împărtăși informații despre noile titluri, dar luăm în considerare diverse idei în cadrul companiei și sperăm că veți aștepta cu nerăbdare anunțurile viitoare”, a răspuns un membru al consiliului de administrație al Square Enix, care a fost un răspuns cel puțin vag, adică fără un angajament clar care nu spune nici nu și nici nu confirmă prea bine.

Seria Final Fantasy Pixel Remasters a fost lansată pe Switch și PlayStation încă din aprilie. Jocurile  au fost lansate anterior individual pe Steam și pe mobil, urmate de o colecție de serie, Final Fantasy 6 sosind în februarie anul trecut. Seria a fost apoi anunțată pentru Switch și PlayStation în decembrie.

La acea vreme, unii jucători criticau remasterizările jocurile pixelate pentru fontul ilizibil, dar acum Square Enix le va permite jucătorilor să treacă la un font bazat pe pixeli, care este mai aproape de original. Alte funcții de creștere includ capacitatea de a opri întâlnirile aleatoare și de a ajusta multiplicatorii experienței câștigate între 0 și 4.