Fructe și legume gratis de la un mare lanț de magazine, pentru toți românii: pur și simplu primești produsele fără bani
Marile lanțuri de magazine prezente cu afaceri pe piața autohtonă demarează politici tot mai ample de promovare a unui comportament sănătos în relația cu mediul înconjurător și găsesc metode prin care să implice clienții să ia parte la aceste inițiative benefice pentru noi toți, dar mai ales pentru generațiile viitoare.
Este și cazul celor de la Carrefour, care-ți oferă fructe și legume proaspete, fără să plătești contravaloarea lor în bani. Tot ce trebuie să faci este să aduci PET-uri pentru a fi colectate și reciclate corespunzător, iar apoi să mergi să-ți iei produsele și să fugi repede acasă pentru a prepara o mâncare delicioasă și proaspătă.
Anunțul momentului de la un mare retailer cu magazine în toate orașele din țară. Fructe și legume 100% gratis
Gigantul Carrefour a implementat pe plan intern măsuri și strategii pentru a dezvolta economia circulară, iar oficialii din cadrul companiei sunt de părere că fiecare client care ia parte la această mișcare contribuie la un mediu înconjurător mai sănătos pentru fiecare dintre noi.
„Plata cu PET este inițiativa care de 5 ani exprimă viziunea Carrefour România asupra economiei circulare, transformând plasticul în monedă de schimb pentru fructele și legumele românești și promovând reintroducerea acestuia în circuitul economic, prin reciclare.
Cu această ultimă ediție, care reprezintă încă un pas important spre un viitor sustenabil, ne propunem să consolidăm practicile prietenoase cu natura învățate și dobândite pe durata campaniei și să arătăm societății că printr-un comportament responsabil, putem crea un mediu mai curat și mai bun. Cea de-a 5-a ediție Plata cu PET susține tranziția către Sistemul de Garanție Returnare (SGR)”, a explicat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.
Campania se va derula între 1 septembrie și 24 noiembrie.
Carrefour susține că pune la dispoziție clienților echipamentele inteligente (Reverse Vending Machines), care dispun de tehnologia necesară colectării separate pentru PET-uri, doze de aluminiu și ambalaje de sticlă.
Programul din acest an este derulat în colaborare cu alți giganți, precum Coca-Cola HBC România, GreenPoint Management, TOMRA, FEPRA și ECO Synergy.