Ferrari a început un parteneriat cu Samsung: cum vor arăta noile mașini de lux
Samsung Display va dezvolta „soluții de afișare cu tehnologie OLED personalizate” pentru următoarea generație de mașini Ferrari.
Ferrari va folosi panourile de afișare cu diode organice emițătoare de lumină (OLED) ale Samsung Display în modelele viitoare.
Compania sud-coreeană va dezvolta „soluții de afișare cu tehnologie OLED personalizate” pentru următoarea generație de mașini Ferrari, a declarat, CEO-ul producătorului auto, Benedetto Vigna, într-un comunicat.
Vigna a spus anterior că, deoarece Ferrari concentrează investițiile pe electrificare, compania va folosi furnizori externi pentru componente sau software neesențiale.
Ferrari intenționează să dezvăluie prima sa mașină complet electrică în 2025.
Samsung Display, care intenționează să investească peste 3 miliarde de dolari în producția de panouri OLED în Asan, Coreea de Sud, este o unitate a Samsung Electronics.
La CES 2023 din Las Vegas, în ianuarie, Samsung Display și-a dezvăluit noul său Digital Cockpit, cu un afișaj subțire de 34 de inchi și tehnologie flexibilă care creează o curbură de 700 de raze în timpul modului de conducere.
Ferrari investește în brevete
Super-mașinile electrice Ferrari vor prezenta un zgomot distinctiv al motorului, creat printr-un nou sistem de amplificare, conform unui brevet depus de producătorul auto și citat de analiștii de la Oddo BHF.
Brevetul acoperă un „dispozitiv de reproducere pentru realizarea unui sunet care poate fi asociat cu un motor electric”, a scris Oddo BHF într-o notă. Ferrari a refuzat să comenteze atunci când a fost contactată de Bloomberg News.
Acest lucru i-ar permite producătorului auto să amplifice sunetul de la unul sau mai multe motoare electrice de la bord înainte de a redirecționa vuietul prin spatele mașinii, a spus brokerul.
CEO-ul Ferrari, Benedetto Vigna, le-a spus investitorilor la ziua pieței de capital a companiei din iunie că sunetul este unul dintre „esențiale care caracterizează un Ferrari”.
Fiecare motor are propriul său sunet de „semnătură”, a spus Vigna, adăugând că se aștepta ca mașinile electrice ale Ferrari să aibă și propriul lor zgomot de motor.