Evoluția turismului în România: cele mai importante obiective vor avea plăcuțe cu coduri QR, în mai multe limbi

Evoluția turismului în România: cele mai importante obiective vor avea plăcuțe cu coduri QR, în mai multe limbi

Cu toate că țara noastră are suficiente obiective turistice numai bune de vizitat, atât de turiștii din țara noastră, cât și de cei din afara ei, autoritățile au început să realizeze acest lucru abia de curând, astfel încât să adauge caracteristici care să servească unei mai bune înțelegeri a locului vizitat.

Dacă până acum existau plăcuțe clasice care informau turiștii în două-trei-maxim-patru limbi străine despre locul respectiv, metoda va fi adusă în anul 2023, acestea fiind înlocuite cu o serie de coduri QR care pot si scanate cu orice telefon mobil aflat la îndemnână.

Ce particularitate vor avea noi coduri QR

„În primul rând, trebuie să aveţi la îndemână un smartphone cu care să puteţi scana codul QR existent pe plăcuţă. În acest fel, aveţi posibilitatea de a accesa în timp real toate informaţiile de care aveţi nevoie, referitoare la obiectivele turistice, istoria sau legendele locurilor vizitate.

Tot ce trebuie să faceţi este să instalaţi aplicaţia de scanare a codului în telefonul personal, în cazul în care nu aveţi această opţine prestabilită. Pentru că principalul obiectiv al protocolului constă în îmbunătăţirea imaginii şi creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică, bineînteles că nu am uitat nici de vizitatorii străini.

Acesţia au posibilitatea, prin utilizarea aplicaţiei, să citească informaţiile puse la dispoziţie în peste 32 de limbi. Enumerăm câteva dintre cele mai influente: limba engleză, limba spaniolă, limba franceză, limba chineză, limba rusă, limba germană, limba arabă, etc. Prin urmare, vor fi acoperite 90% din limbile vorbite în întreaga lume”, se arată în comunicatul cu pricina.

Conform acestui protocol de colaborare, Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului va acorda Asociaţiei Călător prin România dreptul de a utiliza mărcile „România exploraţi Grădina Carpaţilor” și „România explore the Carpathian garden” pentru o mai bună promovare a României ca destinaţie turistică. Este important de știut că toate acestea se vor realiza cu titlul gratuit și vin să sprijine turismul de la noi din țară.