CEO-ul Uber a devenit șofer pe aplicația de ridesharing, pentru a vedea prin ce trec cu adevărat șoferii: ce la concluzie a ajuns
Când CEO-ul Uber a început să conducă pentru Uber, a constatat că este de acord cu o mulțime de plângeri ale șoferilor.
„Toată experiența a fost destul de neplăcută”, a spus el, pentru WSJ.
Dara Khosrowshahi, CEO-ul Uber, dar și alți directori și-au dat seama că plângerile șoferilor sunt întemeiate. Astfel, au început să ia măsuri. Au făcut modificări la aplicație, ajutând Uber să atragă lucrători și să-și extindă afacerea.
Ca referință, CEO-ul Uber, Dara Khosrowshahi, a finalizat o sută de curse și livrări în calitate de „șef sub acoperire”, pentru a încerca să facă Uber puțin mai bun pentru șoferi.
Dara Khosrowshahi a fost șofer pe Uber, ca să rezolve plângerile șoferilor
CEO-ul Uber, Dara Khosrowshahi, a fost supus presiunilor pentru a crește veniturile aplicației de ridesharing în urma pandemiei care a afectat economia generală din SUA. Uber avea nevoie de mai mulți șoferi și rapid, dar rezistența companiei de a clasifica șoferii drept lucrători și o serie de nemulțumiri legate de designul extrem de prost al aplicației Uber – pentru șoferi.
Conform Wall Street Journal, experiența pe Uber de câteva luni a CEO-ului, care a culminat cu doar o sută de curse și livrări, a determinat cea mai mare schimbare a companiei din 2009. Rezultatele anuale ale companiei au fost bune, de asemenea, Uber raportând venituri și profit mai mari în 2022 decât în anii precedenți.
„Un pasager l-a recunoscut pe CEO-ul Uber și i-a cerut sfaturi cu privire la startup-ul său. Khosrowshahi a spus totuși că majoritatea pasagerilor nu l-au recunoscut și i-au acordat un rating de cinci stele. A spus că devine anxios în nopțile înainte de a conduce, din îngrijorarea că ratingul său ar putea scădea a doua zi”, conform WSJ.
Modificările aduse aplicației pe care le-au adus zilele de conducere ale CEO-ului primesc laude de la șoferii care au cerut de mult timp schimbări similare și mai multă transparență în salariu.