Blizzard nu pierde timpul: ce se întâmplă cu viitorul lui Diablo 4
„Serviciul live permite mai mult conținut în sezoane în comparație cu Diablo 3.”
Diablo 4 a fost lansat de scurt timp, iar recenziile timpurii sunt destul de grozave, cu mai multe scoruri perfecte. Un aspect omniprezent al identității lui Diablo 4 este partea de serviciu live, Blizzard fiind capabil să facă lucruri precum remedierea rapidă a unui bug și concentrându-se pe furnizarea unui flux de conținut substanțial pentru jucători.
Directorul general al Diablo, Rod Fergusson, a oferit un interviu amplu lui Kinda Funny despre primirea timpurie a jocului și, în timp ce discuta despre elementul serviciului live, a menționat cu dezinvoltură că echipa lucrează acum nu la una, ci la două extinderi pentru joc. Fergusson a spus că procesul de lucru pentru Diablo 4 a trebuit să țină cont de faptul că dezvoltarea jocului este intenționată să fie mai degrabă un maraton decât un sprint, iar Blizzard nu a dorit o situație în care jocul să fie lansat și echipa care l-a creat să sufere de burn-out.
„Așa că trebuie să-ți construiești echipa și structura într-un mod în care poți face asta în mod sustenabil, pentru că mereu livrrezi într-un fel”, a spus Fergusson. „În timp ce stau aici, suntem pe cale să lansăm jocul principal, terminăm sezonul unu, lucrăm la sezonul doi, lucrăm la expansiunea unu, dăm startul expansiunii doi…lucrăm la asta acum [râde] și nici măcar nu am lansat jocul.”
Două expansiuni
Deci două expansiuni sunt deja în lucru și, pe baza atmosferei generale a modului în care vorbește Fergusson în acest interviu, vor apărea mai devreme decât mai târziu: El spune că unul dintre lucrurile la care se uită în urmă legat de Diablo 3 este că poate Blizzard nu a dat suficient conținut suplimentar de-a lungul vieții sale, ceea ce este o altă oportunitate de a vorbi despre lucrul lui preferat. „Serviciul live permite mai mult conținut în sezoane în comparație cu Diablo 3”, a spus Fergusson, „Conținut mai profund, mai bogat și mai mult.”
Celelalte griji ale lui Fergusson pentru serviciul live includ vorbirea despre remedierea rapidă a scheletelor clasei necromancer, ceea ce, pentru a fi corect, este un bun exemplu: pentru că Blizzard a nerfuit scheletele apoi, câteva ore mai târziu, și-a dat seama că a mers prea departe și a dat înapoi.
Alte informații sunt că sezoanele jocului vor funcționa cu o cadență trimestrială, cu ochiul pe a oferi jucătorilor ocazionali suficient timp pentru a trece prin conținut și a câștiga recompense, iar accentul pe toate microtranzacțiile fiind pur cosmetic (track-ul premium de bătălie este numai cosmetice). Fergusson spune că mantra este că nimeni nu poate „plăti pentru putere” în joc, ceea ce este grozav pentru că, știți, am plătit deja pentru joc.
În cele din urmă, Fergusson menționează că el însuși este un necromancer principal și, când i se oferă șansa de a spune ce clasă ar vrea să vadă în viitor, refuză ferm să rostească termenul „paladin”.