21 aug. 2023 | 17:25

Audi are parte de vești bune: Ce se întâmplă cu toate modelele sale

ACTUALITATE
Audi are parte de vești bune: Ce se întâmplă cu toate modelele sale

A3 și-a extins avantajul față de Seria 1 și Clasa A în segmentul compact premium cu peste 3.000 de vânzări.

Audi și-a extins avantajul față de rivalii compacti premium de la BMW și Mercedes luna trecută.

A3 și-a vândut cel mai apropiat rival cu 18.397 de unități după șapte luni, comparativ cu un avans de 15.293 la sfârșitul primului semestru, pe baza cifrelor preliminare ale cercetătorului de piață Dataforce.

Vânzările A3 au crescut cu 15% după șapte luni, ajungând la 66.366.

În aceeași perioadă, BMW a trecut de Mercedes, oferind Seria 1 un avans mic de 742 față de Clasa A până în iulie.

După șapte luni, vânzările Seria 1 au crescut cu 37%, în timp ce vânzările Clasa A au scăzut cu 1,9%, potrivit datelor reprezentând 90% din vânzările din Uniunea Europeană, țările EFTA și Marea Britanie.

Cu un volum de 264.282 după șapte luni, clasa premium compactă a fost al treilea segment premium ca mărime din Europa, după SUV-urile de dimensiuni medii și SUV-urile compacte.

Mașinile electrice continuă să câștige

Câștiguri mari de Tesla Model Y (+216 la sută), VW ID4 și ID3 (+98 la sută și, respectiv, +91 la sută) și cererea continuă pentru MG4 au sporit vânzările globale de vehicule electrice cu baterii în Europa cu 45 la sută, până la 931.381 prin Iulie.

Vânzările combinate ale modelului Y și Tesla Model 3 au reprezentat 17,6% din toate vânzările de vehicule electrice cu baterii după șapte luni.

MG4 a adăugat 33.763 de vânzări la totalul BEV până acum în acest an. Modelul chinezesc de la SAIC a fost BEV-ul nr. 6 vândut în Europa până în iulie. MG4 a fost pe locul opt în martie, a urcat pe locul șapte în aprilie și a urcat pe locul șase în mai.

BEV compact în creștere rapidă a mărcii SAIC ar putea să intre în primele cinci, deoarece a fost doar cu 618 vânzări în spatele lui Fiat New 500 după șapte luni.

Vânzările de hibride plug-in au crescut cu 4,4% după șapte luni, ceea ce reprezintă o îmbunătățire față de creșterea de 1,8% pe care segmentul a avut-o la sfârșitul primului semestru.

Ajută la susținerea hibrizilor plug-in cererea pentru cel mai bine vândut model din Europa, echipat cu motor, Ford Kuga PHEV, care a înregistrat o creștere cu 14% la 23.926 de unități după șapte luni.

Modelele nr. 2, 3, 5 din segment, Lynk & CO 01, Volvo XC60 și, respectiv, Hyundai Tucson, au înregistrat creșteri procentuale de vânzări de trei sau două cifre în perioada respectivă.